STELLA EN VAN MOOF VERANDEREN HET SENTIMENT IN BIKE-LAND NIET

De dramatische berichten over Stella en Van Moof lijken vooral de media-gemoederen bezig te houden. En terecht want wat daar achter de schermen gebeurt is al jaren vrij algemeen bekend en de consumenten-waarderingen voor de betreffende producten ook.
Voor alle betrokkenen en zeker voor de algemene opinie is het daarom beter dat in de betreffende ondernemingen nu eens geen ‘zachte heelmeesters’ aan de slag gaan of halve maatregelen worden getroffen.
De branche kent goede tot zeer goede vooruitzichten en ontwikkelingen. En daar kunnen zovelen van meeprofiteren.

Meer E-news

AMSTERDAM DOET HET. HOE GEKKER, HOE…….
18 april j.l. is Amsterdam begonnen aan wederom een ‘bijzonder’ experiment. Het...
ALS INRICHTEN MET AI KAN, DAN BINNENKORT OOK STYLEN EN PASSEN MET AI?
Ikea voegt een nieuwe AI-tool aan zijn app toe. Gebruikers in België...
SCUVVERS. THROUGH-THE-LINE PRODUCT VOOR OUTDOOR-DOELGROEP
De Australiërs Joan en Stephen Prasser hebben hun product vanuit eigen ervaring...