Magazines

Onze magazines verschijnen als Dossier, als Special edition of als publicatie in de reeks In de Schijnwerpers.

Onze Dossiers verschijnen ter gelegenheid van speciale hoogtij-momenten of naar aanleiding van bijzondere gebeurtenissen, evenementen of thema’s.
Start van het inkoopseizoen, beurs, een specifieke nieuwe (product- of dienst)innovatie, een specifiek thema of een andere gebeurtenis kunnen aanleiding geven tot een uitvoeriger verslag. Hierin voorziet de E-News niet een passende vormgeving. Vandaar de keuze om hiervoor – ook digitaal- een ander format in te zetten. De dossiers zijn ook onderdeel van het abonnements-/lidmaatschapsarrangement.

Special Editions verschijnen ‘in opdracht’. Deze worden gepubliceerd naar aanleiding van specifieke evenementen, shows, congressen, beurzen en gebeurtenissen e.d.
De special editions hebben als doelstelling om de achterban van Sport Partner via deze publicaties te informeren over de inhoud van betreffende activiteit en kunnen zowel vooraf (pre-view) of achteraf (verslag of impressie) worden gepubliceerd. De Special Editions worden verspreid naar de gehele database van 333 Media b.v./Sport Partner magazine en krijgen daarmee een maximale distributie.

In de rubriek ‘In de schijnwerpers‘ In de sport-, outdoor- en mode-industrie bepalen iconen, toppers die normen verleggen en telkens weer records ‘breken, telkens weer de actualiteit. Soms wordt hun naam tot legacy in de namen of modellen van bepaalde producten en andermaal worden ze met standbeelden of bokalen vereeuwigd.
In onze serie ‘publicaties’ schetsen we profielen van individuen die met speciale initiatieven, leiderschap en/of bijzondere prestaties een belangrijke bijdrage aan de business leveren of hebben geleverd.

2024,
nummer 1

TENSON by X-Tend

Tenson, het Zweedse outdoor- en lifestylemerk met wortels aan de Zweedse westkust (opgericht in Varberg 1951) had in de voorafgaande jaren een roerige periode
doorgemaakt waarin zeer onderscheiden herstructurerings- en herpositioneringsprocessen door opvolgende (licentie-) eigenaren op merk-, product-, marketing-, verkoop- en distributie-strategieën werden ‘los gelaten’.
De overname van het merk en de integratie in de groepsstructuur van de New Wave Group geeft Tenson toegang tot de middelen, de expertise en ervaring en synergieën die nodig zijn om het merk te revitaliseren en op basis van de nieuwe, letterlijk merk-waardige thuisbasis, te re-vitaliseren en vervolgens op te
schalen qua activiteiten en winstgevendheid.

Meer magazine laden