ZWITSERSE MIGROS GRUPPE ZET SPORTX-KETEN IN DE ETALAGE

Dit jaar viert de Zwitserse sportretailketen haar 25e verjaardag, maar of het een feestje wordt staat nog te bezien. Moederbedrijf Migros heeft aangekondigd dat het de 61 locaties  wil verkopen. In een brief aan de leveranciers legt de CEO van Migros samen met het interim-hoofd van SportX, uit waarom. Verhoogde concurrentiedruk, zowel online als offline waardoor binnen ‘generalist’ Migros belemmeringen de ​​specifieke bewerking van deze markt in de weg staan. Migros ziet meer heil en kansen op succes voor SportX met een externe oplossing. Ook hier wordt Decathlon als een van de kandidaten genoemd.

Meer E-news

DIGITALE MARKTPLAATS REFURBED OOK VAN START MET SPORTARTIKELEN
Uiteraard zijn het refurbished producten, maar aangezien het ook demo-modellen kunnen zijn,...
PEDAL PLATE: MARKTVERRUIMENDE PEDAAL-ADAPTER DIE ONDERSTEUNING VERDIENT
Wederom een Nederlands initiatief dat voor de hele branche een belangrijke functie...
L.CATTERTON (WERKMIJ. LVMH) STAPT IN BIJ TOD’S
Deze werkmaatschappij van de Group heeft, na de IPO van Birkenstock weer...