ZWITSERSE MIGROS GRUPPE ZET SPORTX-KETEN IN DE ETALAGE

Dit jaar viert de Zwitserse sportretailketen haar 25e verjaardag, maar of het een feestje wordt staat nog te bezien. Moederbedrijf Migros heeft aangekondigd dat het de 61 locaties  wil verkopen. In een brief aan de leveranciers legt de CEO van Migros samen met het interim-hoofd van SportX, uit waarom. Verhoogde concurrentiedruk, zowel online als offline waardoor binnen ‘generalist’ Migros belemmeringen de ​​specifieke bewerking van deze markt in de weg staan. Migros ziet meer heil en kansen op succes voor SportX met een externe oplossing. Ook hier wordt Decathlon als een van de kandidaten genoemd.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...