ZWITSERSE MIGROS GRUPPE ZET SPORTX-KETEN IN DE ETALAGE

Dit jaar viert de Zwitserse sportretailketen haar 25e verjaardag, maar of het een feestje wordt staat nog te bezien. Moederbedrijf Migros heeft aangekondigd dat het de 61 locaties  wil verkopen. In een brief aan de leveranciers legt de CEO van Migros samen met het interim-hoofd van SportX, uit waarom. Verhoogde concurrentiedruk, zowel online als offline waardoor binnen ‘generalist’ Migros belemmeringen de ​​specifieke bewerking van deze markt in de weg staan. Migros ziet meer heil en kansen op succes voor SportX met een externe oplossing. Ook hier wordt Decathlon als een van de kandidaten genoemd.

Meer E-news

CAST’S EARLY ACCESS DAY: 15 DECEMBER A.S.
Op maandag 15 december 2025 organiseert CAST de Early Access Day: dé...
WL GORE HAALT GOREWEAR VAN DE MARKT
In een brief aan retailers worden vooral economische redenen voor het besluit....
ANDREAS LORENZ NEEMT BIJ HAGLÖFS PER DIRECT DE CEO-ROL VAN MARTIN DANIELS OVER
Andreas Lorenz, voorheen Chief Commercial Officer, neemt met onmiddellijke ingang de rol...