ZWITSERSE MIGROS GRUPPE ZET SPORTX-KETEN IN DE ETALAGE

Dit jaar viert de Zwitserse sportretailketen haar 25e verjaardag, maar of het een feestje wordt staat nog te bezien. Moederbedrijf Migros heeft aangekondigd dat het de 61 locaties  wil verkopen. In een brief aan de leveranciers legt de CEO van Migros samen met het interim-hoofd van SportX, uit waarom. Verhoogde concurrentiedruk, zowel online als offline waardoor binnen ‘generalist’ Migros belemmeringen de ​​specifieke bewerking van deze markt in de weg staan. Migros ziet meer heil en kansen op succes voor SportX met een externe oplossing. Ook hier wordt Decathlon als een van de kandidaten genoemd.

Meer E-news

BE:AT OPENT EERSTE DEDICATED WINKEL. VAN-ZELF-SPREKEND IN 010
Esther Dankaart  heeft met haar merk BE:AT  de eerste flagshipstore geopend. Een...
ARTIN ATHLETICS: ONOPGEMERKT POSITIE VERWORVEN IN FOOTWEAR?
Artin Athletics vindt zijn oorsprong in Moergestel, het hart van de Brabantse...
KOMENDE, VIERDE EDITIE VAN FIETSEVENEMENT B2B FESTIVAL OPMAAT NAAR VOLGENDE FASE
De komende – vierde – editie van het B2B FESTIVAL  in de...