WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

PAKJESTRAM IN PLAATS VAN PAKJESBOOT. TEST: CONCRETISERING VAN EEN AMBITIE
De LastMileTram, de pakjestram die een tijdlang door Frankfurt (aM0 reed, is...
KLANTWAARDE GEBRUIKT ALS SELECTIECRITERIUM; DISCRIMINATIE?
Amerikaanse consumenten beschuldigen het Franse luxehuis Hermès ervan klanten te dwingen duizenden...
WAT AI ALLEMAAL NOG MAG BRENGEN! ZALANDO POSITIONEERT ZICHZELF IN KOPGROEP
In samenwerking met Levi’s lanceert Zalando een nieuwe virtuele paskamer, die gebruikmaakt...