WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

PAUL BERDEN LID VAN RVC EK RETAIL
Paul Berden, eigenaar van Berden Retail b.v. is toegetreden tot de raad...
VERKOOP FIETSEN BLIJFT BESCHEIDEN POSITIEF. PRE-LOVED BLIJFT TOT NU TOE STABIEL
De Nederlandse markt voor tweewielers heeft ook in 2024 een duidelijke groei...
HUNKEMÖLLER OP WEG NAAR REFERENTIE-CASE VOOR SCHULDEN-MANAGEMENT
Hunkemöller is sinds maart dit jaar in handen van Redwood Capital Management,...