WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

JOINT FORCES: DECATHLON EN KWIK-FIT
KwikFit en Decathlon testen een samenwerking voor onderhoud en reparatie van (e-)bikes...
KENNIS UPDATE DAGEN WINTERSPORTSPECIALIST
Op maandag 6 en woensdag 8 oktober worden in het Sports Business...
TOM WAES ACTIEF ALS AMBASSADEUR VOOR TENSON
Vanaf 1 september j.l. is televisiemaker en acteur Tom Waes het nieuwe...