WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

CAST’S EARLY ACCESS DAY: 15 DECEMBER A.S.
Op maandag 15 december 2025 organiseert CAST de Early Access Day: dé...
WL GORE HAALT GOREWEAR VAN DE MARKT
In een brief aan retailers worden vooral economische redenen voor het besluit....
ANDREAS LORENZ NEEMT BIJ HAGLÖFS PER DIRECT DE CEO-ROL VAN MARTIN DANIELS OVER
Andreas Lorenz, voorheen Chief Commercial Officer, neemt met onmiddellijke ingang de rol...