WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

PROWINTER 2026: ALTERNATIEF VOOR OORSPRONKELIJKE ISPO WINTERBEURS?
Het evenement profileert zich als dé ontmoetingsplek voor ski- en outdoorprofessionals. Van...
H&M PRESENTEERT WEER EEN STELLA MCCARTNEY-COLLECTIE
H&M en Stella McCartney lanceren een nieuwe collectie bijna precies 20 jaar...
CABAIA, KLEURRIJKE (RUG-)TASSEN, MET AMBITIE ONDERWEG NAAR NEDERLAND
Cabaia staat bekend om zijn kleurrijke en praktische tassen. En omdat vooral...