WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

GORE’S KIDSWEAR: WINTERJASSEN VOOR KINDEREN OP HUURBASIS
Met Gore-Tex Kidswear presenteert het bedrijf een nieuw concept: een huurmodel voor...
DEICHMANN OP DE VINGERS GETIKT VOOR GREENWASHING
Het moederbedrijf van VanHaren had meer dan duizend producten als “duurzaam” geadverteerd,...
RE-COMMERCE VAN LEASEFIETSEN. PUUR B2B
Tja, we hadden het kunnen verwachten; de entree van de tweedehands leasefiets. ...