WUNDERFIX. ONLINE SUPPORT VOOR REPARATIE- EN ONDERHOUDSSERVICE VOOR FIETSERS

De Duitse Jobrad Group heeft een nieuwe service geïntroduceerd aan online verkopers (alleen voor digitale commercanten?) van fietsen en e-bikes. Assistentie-aanvragen worden door de klantenservice van de fabrikant doorgestuurd naar Wunderfix. Wunderfix verbindt vervolgens opgeleide fietsmonteurs online rechtstreeks met de fietsers. Het hart van Wunderfix is ​​een app. Dit betekent dat fietsers, ongeacht de locatie, onder toezicht diagnose, reparaties en onderhoud aan hun eigen fiets kunnen uitvoeren. Lijkt op een YouTube Plus service. Niet gek en vooral voor brandstores waarschijnlijk een potentieel prima ontwikkeling.

Meer E-news

CONCURRENTIEVERSTORENDE PRAKTIJKEN. DEFINITIE AUB?
Red Bull ligt weer eens onder het vergrootglas. En dit keer niet...
EUROBIKE-ORGANISATOR GEEFT ZICH NIET ‘ZOMAAR’ GEWONNEN
De volgende editie van Eurobike gaat ‘gewoon’ door; van 24 tot en...
RAPPORT FIETSPLATFORM: KRACHTVOER VOOR FIETSMARKETEERS
De recent gepubliceerde kennisrapportage geeft een volledig beeld van de deelname aan...