VIRTUEEL PASSEN: SIZE&FIT VAN ZALANDO

Zalando is intensief actief met Size & Fit-initiatieven. Begrijpelijk voor een E-commerce speler, thuiswinkelier. Klanten in alle markten waar Zalando momenteel actief kunnen als onderdeel van de pilot kunnen klanten een 3D-avatar van zichzelf maken. Het 3D-model kan vervolgens worden gebruikt om de pasvormen van de verschillende maten te controleren. Natuurlijk is de relevantie, bruikbaarheid afhankelijk van de actuele kwaliteit van de avatar enerzijds maar ook van de data van het product. De details bepalen de fit en daarmee het succes van de matching.
Maar.. het begin is. Aan beide kanten van het spectrum.

Meer E-news

RETAILERS MOETEN (OOK) MEDIABEDRIJF (WILLEN) ZIJN
Retailers verkopen niet langer alleen producten, ze verkopen verhalen. In een tijd...
STELLA HEEFT NIEUWE USP: SERVICE AAN HUIS MET FIETSREPARATIE.NU
“We willen elke klant snel, vakkundig en op een manier die past...
LOUIS VUITTON DOET HET IN KNOKKE TEGENWOORDIG IN EEN WITTE DROOMVILLA
In het rijtje bijzondere retailconcepten mag deze ook niet ontbreken. Louis Vuitton...