VIRTUEEL PASSEN: SIZE&FIT VAN ZALANDO

Zalando is intensief actief met Size & Fit-initiatieven. Begrijpelijk voor een E-commerce speler, thuiswinkelier. Klanten in alle markten waar Zalando momenteel actief kunnen als onderdeel van de pilot kunnen klanten een 3D-avatar van zichzelf maken. Het 3D-model kan vervolgens worden gebruikt om de pasvormen van de verschillende maten te controleren. Natuurlijk is de relevantie, bruikbaarheid afhankelijk van de actuele kwaliteit van de avatar enerzijds maar ook van de data van het product. De details bepalen de fit en daarmee het succes van de matching.
Maar.. het begin is. Aan beide kanten van het spectrum.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...