VIRTUEEL PASSEN: SIZE&FIT VAN ZALANDO

Zalando is intensief actief met Size & Fit-initiatieven. Begrijpelijk voor een E-commerce speler, thuiswinkelier. Klanten in alle markten waar Zalando momenteel actief kunnen als onderdeel van de pilot kunnen klanten een 3D-avatar van zichzelf maken. Het 3D-model kan vervolgens worden gebruikt om de pasvormen van de verschillende maten te controleren. Natuurlijk is de relevantie, bruikbaarheid afhankelijk van de actuele kwaliteit van de avatar enerzijds maar ook van de data van het product. De details bepalen de fit en daarmee het succes van de matching.
Maar.. het begin is. Aan beide kanten van het spectrum.

Meer E-news

PARCOM WIL PME LEGEND OVERNEMEN. SPONSOR MANAGERS VAN SPORTCLUBS ZIJN ONGETWIJFELD ‘IN ALLE STATEN’
Parcom en Just Brands hebben de ACM om toestemming gevraagd voor de...
SMART CARTS EN RFID: EFFECTIEVE TUSSENOPLOSSING WAAR AI NOG TEKORTSCHIET?
Voor Amazon heeft de try-out met kassaloze winkels een hele hoop data...
STROMER START UITROL VAN EUROPESE WEBSHOP IN NEDERLAND
De van origine Zwitserse S-Pedelec-fabrikant My Stromer lanceert zijn eerste Europese onlineshop...