VERKOOPVOLUMES BLIJVEN DALEN

Niet alleen de portemonnee van de consument biedt minder ruimte. Ook de productie en leveringen zorgen voor beperkingen. De verkoopvolumes in non-food daalden met 6,7 procent. Schoenenzaken zagen de omzet in oktober met bijna vijf procent teruglopen, in september groeiden zij nog met meer dan elf procent. Deels worden teruglopende verkoopvolumes nog met prijsverhogingen gecompenseerd. Die aanpak zien we op tal van punten terug. Echter ook daar ligt het antwoord niet. Het antwoord zou veel meer gezocht moeten worden in een hogere produktiviteit die vervolgens ook beloond wordt.

Meer E-news

DIGITALE MARKTPLAATS REFURBED OOK VAN START MET SPORTARTIKELEN
Uiteraard zijn het refurbished producten, maar aangezien het ook demo-modellen kunnen zijn,...
PEDAL PLATE: MARKTVERRUIMENDE PEDAAL-ADAPTER DIE ONDERSTEUNING VERDIENT
Wederom een Nederlands initiatief dat voor de hele branche een belangrijke functie...
L.CATTERTON (WERKMIJ. LVMH) STAPT IN BIJ TOD’S
Deze werkmaatschappij van de Group heeft, na de IPO van Birkenstock weer...