VERKOOPVOLUMES BLIJVEN DALEN

Niet alleen de portemonnee van de consument biedt minder ruimte. Ook de productie en leveringen zorgen voor beperkingen. De verkoopvolumes in non-food daalden met 6,7 procent. Schoenenzaken zagen de omzet in oktober met bijna vijf procent teruglopen, in september groeiden zij nog met meer dan elf procent. Deels worden teruglopende verkoopvolumes nog met prijsverhogingen gecompenseerd. Die aanpak zien we op tal van punten terug. Echter ook daar ligt het antwoord niet. Het antwoord zou veel meer gezocht moeten worden in een hogere produktiviteit die vervolgens ook beloond wordt.

Meer E-news

VELOUS RECOVERY FOOTWEAR. DICK WIJSMAN WIL ‘KUNSTJE’ NOG EEN KEER HERHALEN
Dit keer samen met zoon Steyn.  Een merk laden via celebrities die...
SPORT BUSINESS BRAND EVENT SPRING SUMMER 2025. NIEUWE ENERGIE TANKEN!
Afgelopen maandag stond het parkeerterrein weer eens helemaal vol. Gedurende de dag...
PETER DANKAART CUP 2024 STAAT DIT JAAR IN SCHIJNDEL
Namens de jury mocht Philip Duijvestein, winnaar van de 2023-editie, afgelopen maandag...