VELOFOLLIES: 40.000 PLUS BEZOEKERS DIE GENIETEN VAN SFEER EN BELEVING

Een uur na de opening, 11.00 uur ’s-morgens was er al geen tafeltje meer vrij in het Kwaremont-Cafe en in de Expo was een uitzonderlijk goede mix van hardwaren, accessoires en lifestyle-producten plus ondersteunende services aanwezig. De doelstelling van 40.000 qua bezoekers werd ruimschoots gehaald. Op de vrijdag, die we gerust ook als een soort ‘vakdag’ kunnen kwalificeren, waren als 18.000 bezoekers geteld. Velofollies heeft duidelijk de tijdgeest te pakken. Met behoud van het traditionele grote aandacht voor alles wat met racefietsen en mountainbiken te maken heeft, was de city- en reisbike dit keer ook ruimschoots vertegenwoordigd.  De reis naar Kortrijk in winterse omstandigheden meer dan waard!

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...