VELOFOLLIES: 40.000 PLUS BEZOEKERS DIE GENIETEN VAN SFEER EN BELEVING

Een uur na de opening, 11.00 uur ’s-morgens was er al geen tafeltje meer vrij in het Kwaremont-Cafe en in de Expo was een uitzonderlijk goede mix van hardwaren, accessoires en lifestyle-producten plus ondersteunende services aanwezig. De doelstelling van 40.000 qua bezoekers werd ruimschoots gehaald. Op de vrijdag, die we gerust ook als een soort ‘vakdag’ kunnen kwalificeren, waren als 18.000 bezoekers geteld. Velofollies heeft duidelijk de tijdgeest te pakken. Met behoud van het traditionele grote aandacht voor alles wat met racefietsen en mountainbiken te maken heeft, was de city- en reisbike dit keer ook ruimschoots vertegenwoordigd.  De reis naar Kortrijk in winterse omstandigheden meer dan waard!

Meer E-news

RETAILERS MOETEN (OOK) MEDIABEDRIJF (WILLEN) ZIJN
Retailers verkopen niet langer alleen producten, ze verkopen verhalen. In een tijd...
STELLA HEEFT NIEUWE USP: SERVICE AAN HUIS MET FIETSREPARATIE.NU
“We willen elke klant snel, vakkundig en op een manier die past...
LOUIS VUITTON DOET HET IN KNOKKE TEGENWOORDIG IN EEN WITTE DROOMVILLA
In het rijtje bijzondere retailconcepten mag deze ook niet ontbreken. Louis Vuitton...