VELOFOLLIES: 40.000 PLUS BEZOEKERS DIE GENIETEN VAN SFEER EN BELEVING

Een uur na de opening, 11.00 uur ’s-morgens was er al geen tafeltje meer vrij in het Kwaremont-Cafe en in de Expo was een uitzonderlijk goede mix van hardwaren, accessoires en lifestyle-producten plus ondersteunende services aanwezig. De doelstelling van 40.000 qua bezoekers werd ruimschoots gehaald. Op de vrijdag, die we gerust ook als een soort ‘vakdag’ kunnen kwalificeren, waren als 18.000 bezoekers geteld. Velofollies heeft duidelijk de tijdgeest te pakken. Met behoud van het traditionele grote aandacht voor alles wat met racefietsen en mountainbiken te maken heeft, was de city- en reisbike dit keer ook ruimschoots vertegenwoordigd.  De reis naar Kortrijk in winterse omstandigheden meer dan waard!

Meer E-news

FULL CIRCLE CLOTHING: ALL-IN DIGITAAL PASPOORT?
Realtime inzicht in de circulaire levenscyclus van kleding via NFC-tags en/of QR-codes....
NORDISK KIEST VOOR SELECTIEVE DISTRIBUTIE
Het Deense outdoormerk Nordisk zal vanaf januari 2024 afhankelijk overstappen op selectieve...
TECHNISCHE STAF VITESSE ENTHOUSIAST AAN DE SLAG MET LOTTO-KICKSEN
Sport Group Benelux heeft de leden van de technische staf van Vitesse...