Banners (Sport Partner)4
Banners (Sport Partner)4

VELOFOLLIES: 40.000 PLUS BEZOEKERS DIE GENIETEN VAN SFEER EN BELEVING

Een uur na de opening, 11.00 uur ’s-morgens was er al geen tafeltje meer vrij in het Kwaremont-Cafe en in de Expo was een uitzonderlijk goede mix van hardwaren, accessoires en lifestyle-producten plus ondersteunende services aanwezig. De doelstelling van 40.000 qua bezoekers werd ruimschoots gehaald. Op de vrijdag, die we gerust ook als een soort ‘vakdag’ kunnen kwalificeren, waren als 18.000 bezoekers geteld. Velofollies heeft duidelijk de tijdgeest te pakken. Met behoud van het traditionele grote aandacht voor alles wat met racefietsen en mountainbiken te maken heeft, was de city- en reisbike dit keer ook ruimschoots vertegenwoordigd.  De reis naar Kortrijk in winterse omstandigheden meer dan waard!

Meer E-news

FAST FASHION ZORGT OOK VOOR BUSINESS ZONDER UITZICHT OP WELVAART
In de Ghanese hoofdstad Accra arriveren elke week ongeveer honderd containers met...
BIKE24 OOK IN BENELUX AAN DE SLAG
Fietspostorderbedrijf Bike24 (Dresden) start het nieuwe fietsseizoen met nieuwe, ook op Nederland,...
VTO: VIRTUAL TRY ON
Het winkellandschap evolueert mee met de zich steeds verder ontwikkelende en vragende...