VAUDE STOPT MET SOCIALE MEDIA

Vaude onderneemt actie tegen de toenemende verspreiding van desinformatie en haat online. De outdoorfabrikant verlaat X, voorheen Twitter, met onmiddellijke ingang en stopt met adverteren op alle sociale mediakanalen. Wellicht dat dit laatste nog een tijdelijke maatregel zal zijn maar het is zeker aan te merken als een actie in de categorie ‘geen woorden, maar daden’.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...