VAN SPORT NAAR LIFESTYLE: MARKTVERBREDING ALA ARENA

Het gaat goed met Arena. De ingezette verbreding is effectief. Voorheen lag de focus specifiek op zwemsporters, nu is dit veel breder met watersport als domein. Het nieuwe concept spreekt prestatiesporters aan, maar ook alle anderen die een ‘binding’ hebben met water en water-activiteiten. Het merk wil meer mensen aanspreken die zwemmen niet alleen als pure sport zien, maar als onderdeel van hun buiten-zijn en -leven. En dat heeft het merk, de productlijnen en belangrijke draai en verbreding gegeven. En blijkbaar niet zonder succes.

Meer E-news

CAST’S EARLY ACCESS DAY: 15 DECEMBER A.S.
Op maandag 15 december 2025 organiseert CAST de Early Access Day: dé...
WL GORE HAALT GOREWEAR VAN DE MARKT
In een brief aan retailers worden vooral economische redenen voor het besluit....
ANDREAS LORENZ NEEMT BIJ HAGLÖFS PER DIRECT DE CEO-ROL VAN MARTIN DANIELS OVER
Andreas Lorenz, voorheen Chief Commercial Officer, neemt met onmiddellijke ingang de rol...