VAN SPORT NAAR LIFESTYLE: MARKTVERBREDING ALA ARENA

Het gaat goed met Arena. De ingezette verbreding is effectief. Voorheen lag de focus specifiek op zwemsporters, nu is dit veel breder met watersport als domein. Het nieuwe concept spreekt prestatiesporters aan, maar ook alle anderen die een ‘binding’ hebben met water en water-activiteiten. Het merk wil meer mensen aanspreken die zwemmen niet alleen als pure sport zien, maar als onderdeel van hun buiten-zijn en -leven. En dat heeft het merk, de productlijnen en belangrijke draai en verbreding gegeven. En blijkbaar niet zonder succes.

Meer E-news

IWA OUTDOORCLASSIC 2025: BUSINESS EN WERELDWIJDE DEELNAME ZORGEN VOOR SUCCESVOLLE EDITIE
De 2025-editie van IWA OutdoorClassics is succesvol afgesloten. Met ongeveer 30.000 bezoekers...
ACLIMA VINDT ONDERDAK BIJ CJ AGENCIES
Het Noorse outdoormerk Aclima wordt vanaf 1 maart j.l. vertegenwoordigt door CJ.Agencies....
X-TEND B.V. OOK AAN DE SLAG MET AUCLAIR (WINTERSPORT-)HANDSCHOENEN
New Wave Group heeft klaarblijkelijk alle vertrouwen in haar werkmaatschappij X-TEND b.v....