VAN MOOF: HOE LANG EN INTENSIEF KUN JE JEZELF VOOR DE GEK HOUDEN? ZOOO… LANG!

We kennen allemaal de uitspraken: ‘kosten gaan voor de baat uit’; ‘wie groot wil zijn, moet groot denken’, etc. etc. Van Moof is jarenlang een fenomeen geweest dat actief was in deze sfeer. Een hoogvlieger qua image, ambitie en financiering.  Vaak gekoppeld aan de bluf en luchtbel die aan Amsterdam en de ZuidAs wordt gekoppeld. Hoe triest is dan de keerzijde als de werkelijkheid aan het licht komt.
Na ronkende verhalen over merk, design, positionering, groeigeld steeds dieper in het cumulatieve verlies zakken… ok, dat kan, maar dan bij je concullega’s om geld ‘bedelen’? Hoe naief kun je zijn om te denken dat deze dan bereid zullen zijn om het ‘bonnetje’ van dat alles op te pakken? Jammer, want het consumentenvertrouwen zal er niet positiever door worden.

Meer E-news

PAUL BERDEN LID VAN RVC EK RETAIL
Paul Berden, eigenaar van Berden Retail b.v. is toegetreden tot de raad...
VERKOOP FIETSEN BLIJFT BESCHEIDEN POSITIEF. PRE-LOVED BLIJFT TOT NU TOE STABIEL
De Nederlandse markt voor tweewielers heeft ook in 2024 een duidelijke groei...
HUNKEMÖLLER OP WEG NAAR REFERENTIE-CASE VOOR SCHULDEN-MANAGEMENT
Hunkemöller is sinds maart dit jaar in handen van Redwood Capital Management,...