VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

PAKJESTRAM IN PLAATS VAN PAKJESBOOT. TEST: CONCRETISERING VAN EEN AMBITIE
De LastMileTram, de pakjestram die een tijdlang door Frankfurt (aM0 reed, is...
KLANTWAARDE GEBRUIKT ALS SELECTIECRITERIUM; DISCRIMINATIE?
Amerikaanse consumenten beschuldigen het Franse luxehuis Hermès ervan klanten te dwingen duizenden...
WAT AI ALLEMAAL NOG MAG BRENGEN! ZALANDO POSITIONEERT ZICHZELF IN KOPGROEP
In samenwerking met Levi’s lanceert Zalando een nieuwe virtuele paskamer, die gebruikmaakt...