VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

CAST’S EARLY ACCESS DAY: 15 DECEMBER A.S.
Op maandag 15 december 2025 organiseert CAST de Early Access Day: dé...
WL GORE HAALT GOREWEAR VAN DE MARKT
In een brief aan retailers worden vooral economische redenen voor het besluit....
ANDREAS LORENZ NEEMT BIJ HAGLÖFS PER DIRECT DE CEO-ROL VAN MARTIN DANIELS OVER
Andreas Lorenz, voorheen Chief Commercial Officer, neemt met onmiddellijke ingang de rol...