VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

IWA OUTDOORCLASSIC 2025: BUSINESS EN WERELDWIJDE DEELNAME ZORGEN VOOR SUCCESVOLLE EDITIE
De 2025-editie van IWA OutdoorClassics is succesvol afgesloten. Met ongeveer 30.000 bezoekers...
ACLIMA VINDT ONDERDAK BIJ CJ AGENCIES
Het Noorse outdoormerk Aclima wordt vanaf 1 maart j.l. vertegenwoordigt door CJ.Agencies....
X-TEND B.V. OOK AAN DE SLAG MET AUCLAIR (WINTERSPORT-)HANDSCHOENEN
New Wave Group heeft klaarblijkelijk alle vertrouwen in haar werkmaatschappij X-TEND b.v....