VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

DIGITALE MARKTPLAATS REFURBED OOK VAN START MET SPORTARTIKELEN
Uiteraard zijn het refurbished producten, maar aangezien het ook demo-modellen kunnen zijn,...
PEDAL PLATE: MARKTVERRUIMENDE PEDAAL-ADAPTER DIE ONDERSTEUNING VERDIENT
Wederom een Nederlands initiatief dat voor de hele branche een belangrijke functie...
L.CATTERTON (WERKMIJ. LVMH) STAPT IN BIJ TOD’S
Deze werkmaatschappij van de Group heeft, na de IPO van Birkenstock weer...