VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

ALLEEN DE LETTERS ‘KTM’ VERBINDEN FIETSEN NOG MET MOTOREN
KTM Fahrrad GmbH en KTM AG gingen hun eigen weg na het...
‘BLACK FRIDAY’ GAAT ZEER WAARSCHIJNLIJK WEER ALLE RECORDS BREKEN
De feestdagenperiode is zeer zeker van start gegaan. Vorige week was het...
ANWB MARKETPLACE. HOE LANG NOG ‘ANWB’?
We hebben de oprichting van de marketplace al eerder geduid vanuit een...