VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...