VAN GRATIS BEZORSERVICE NAAR DUURDERE BEZORGABO’S. LOGISCH, TOCH?

Het begon allemaal met gratis bezorging. Vervolgens werd het minimum aankoopbedrag steeds hoger gesteld en toen klanten gingen piepen werd het bezorgabonnement geïntroduceerd. En dat bezorgabonnement wordt ook steeds duurder of….het aankoopvolume moet significant groeien. Overigens wel graag met een hoger gemiddelde aanschafwaarde. Plus uiteraard steeds verdere besparingen op de kosten van de service.
Logisch toch?

Meer E-news

PAUL BERDEN LID VAN RVC EK RETAIL
Paul Berden, eigenaar van Berden Retail b.v. is toegetreden tot de raad...
VERKOOP FIETSEN BLIJFT BESCHEIDEN POSITIEF. PRE-LOVED BLIJFT TOT NU TOE STABIEL
De Nederlandse markt voor tweewielers heeft ook in 2024 een duidelijke groei...
HUNKEMÖLLER OP WEG NAAR REFERENTIE-CASE VOOR SCHULDEN-MANAGEMENT
Hunkemöller is sinds maart dit jaar in handen van Redwood Capital Management,...