STELLA HERRIJST UIT DE AS MET TRADITIONEEL BUSINESS MODEL

De nieuwe eigenaar heeft twaalf Stella-winkels geopend.  Het bedrijf geeft het merk een tweede leven in afgeslankte vorm en middels een samenwerking met dealers. Met 60 werknemers die voorheen ook in dienst waren en een nieuwe website. De winkels zijn voorbereid op de nieuwe aanpak. Waar de fietsen voorheen centraal werden geleverd, zijn ze nu direct beschikbaar vanuit de winkel. Ook wordt thuisbezorging mogelijk gemaakt. Bij elke vestiging staat hiervoor een bus klaar.
En natuurlijk bieden de winkels ook onderhoudsservice aan. Niet alleen aan nieuwe klanten; maar ook aan de oudere merk-klanten. Daarin zal mogelijk nog een behoorlijk stuwmeer aan potentie schuil gaan ondanks de pogingen van partijen als bij voorbeeld BIKE Totaal en Kwik-Fit om deze groep consumenten af te vangen.

Meer E-news

VAUDE EN LUPINE LIGHTING SYSTEMS SLAAN HANDEN INEEN. LUPINE VERLICHTING VANAF 2027 VIA VAUDE
De insteek was en blijft een simpele: de authentieke, kwalitatieve en duurzame...
RONALD REIJMERS BENOEMD ALS VP GLOBAL RETAIL PUMA
Puma heeft Ronald Reijmers aangesteld als Vice President Global Retail. In deze...
VERBLINDENDE (FIETS-)VERLICHTING ZORGT VOOR GEVAAR; UPDATE VAN REGELGEVING DRINGEND GEWENST
Een recente peiling onder leden van ANWB heeft het het onderwerp ‘Verblinding’...