STELLA HERRIJST UIT DE AS MET TRADITIONEEL BUSINESS MODEL

De nieuwe eigenaar heeft twaalf Stella-winkels geopend.  Het bedrijf geeft het merk een tweede leven in afgeslankte vorm en middels een samenwerking met dealers. Met 60 werknemers die voorheen ook in dienst waren en een nieuwe website. De winkels zijn voorbereid op de nieuwe aanpak. Waar de fietsen voorheen centraal werden geleverd, zijn ze nu direct beschikbaar vanuit de winkel. Ook wordt thuisbezorging mogelijk gemaakt. Bij elke vestiging staat hiervoor een bus klaar.
En natuurlijk bieden de winkels ook onderhoudsservice aan. Niet alleen aan nieuwe klanten; maar ook aan de oudere merk-klanten. Daarin zal mogelijk nog een behoorlijk stuwmeer aan potentie schuil gaan ondanks de pogingen van partijen als bij voorbeeld BIKE Totaal en Kwik-Fit om deze groep consumenten af te vangen.

Meer E-news

CAST’S EARLY ACCESS DAY: 15 DECEMBER A.S.
Op maandag 15 december 2025 organiseert CAST de Early Access Day: dé...
WL GORE HAALT GOREWEAR VAN DE MARKT
In een brief aan retailers worden vooral economische redenen voor het besluit....
ANDREAS LORENZ NEEMT BIJ HAGLÖFS PER DIRECT DE CEO-ROL VAN MARTIN DANIELS OVER
Andreas Lorenz, voorheen Chief Commercial Officer, neemt met onmiddellijke ingang de rol...