STELLA HERRIJST UIT DE AS MET TRADITIONEEL BUSINESS MODEL

De nieuwe eigenaar heeft twaalf Stella-winkels geopend.  Het bedrijf geeft het merk een tweede leven in afgeslankte vorm en middels een samenwerking met dealers. Met 60 werknemers die voorheen ook in dienst waren en een nieuwe website. De winkels zijn voorbereid op de nieuwe aanpak. Waar de fietsen voorheen centraal werden geleverd, zijn ze nu direct beschikbaar vanuit de winkel. Ook wordt thuisbezorging mogelijk gemaakt. Bij elke vestiging staat hiervoor een bus klaar.
En natuurlijk bieden de winkels ook onderhoudsservice aan. Niet alleen aan nieuwe klanten; maar ook aan de oudere merk-klanten. Daarin zal mogelijk nog een behoorlijk stuwmeer aan potentie schuil gaan ondanks de pogingen van partijen als bij voorbeeld BIKE Totaal en Kwik-Fit om deze groep consumenten af te vangen.

Meer E-news

GORE’S KIDSWEAR: WINTERJASSEN VOOR KINDEREN OP HUURBASIS
Met Gore-Tex Kidswear presenteert het bedrijf een nieuw concept: een huurmodel voor...
DEICHMANN OP DE VINGERS GETIKT VOOR GREENWASHING
Het moederbedrijf van VanHaren had meer dan duizend producten als “duurzaam” geadverteerd,...
RE-COMMERCE VAN LEASEFIETSEN. PUUR B2B
Tja, we hadden het kunnen verwachten; de entree van de tweedehands leasefiets. ...