STELLA HERRIJST UIT DE AS MET TRADITIONEEL BUSINESS MODEL

De nieuwe eigenaar heeft twaalf Stella-winkels geopend.  Het bedrijf geeft het merk een tweede leven in afgeslankte vorm en middels een samenwerking met dealers. Met 60 werknemers die voorheen ook in dienst waren en een nieuwe website. De winkels zijn voorbereid op de nieuwe aanpak. Waar de fietsen voorheen centraal werden geleverd, zijn ze nu direct beschikbaar vanuit de winkel. Ook wordt thuisbezorging mogelijk gemaakt. Bij elke vestiging staat hiervoor een bus klaar.
En natuurlijk bieden de winkels ook onderhoudsservice aan. Niet alleen aan nieuwe klanten; maar ook aan de oudere merk-klanten. Daarin zal mogelijk nog een behoorlijk stuwmeer aan potentie schuil gaan ondanks de pogingen van partijen als bij voorbeeld BIKE Totaal en Kwik-Fit om deze groep consumenten af te vangen.

Meer E-news

AMAZON GEEFT GAS IN NEDERLAND; E-RETAILERS WORDT GEEN RUST GEGUND
Amazon heeft niet alleen aangekondigd in totaal 14.000 banen te willen schrappen...
INDIA IS DE NIEUWE GROEIMARKT!
Wereldwijde mode- en luxemerken verleggen hun focus steeds meer naar India, nu...
NIET ALLEEN ISPO MUNICH, OOK EUROBIKE FRANKFURT VERLEGT KOERS
De verandering qua organisatie en vestiging van het evenement zal in 2026...