STELLA EN VAN MOOF VERANDEREN HET SENTIMENT IN BIKE-LAND NIET

De dramatische berichten over Stella en Van Moof lijken vooral de media-gemoederen bezig te houden. En terecht want wat daar achter de schermen gebeurt is al jaren vrij algemeen bekend en de consumenten-waarderingen voor de betreffende producten ook.
Voor alle betrokkenen en zeker voor de algemene opinie is het daarom beter dat in de betreffende ondernemingen nu eens geen ‘zachte heelmeesters’ aan de slag gaan of halve maatregelen worden getroffen.
De branche kent goede tot zeer goede vooruitzichten en ontwikkelingen. En daar kunnen zovelen van meeprofiteren.

Meer E-news

JOINT FORCES: DECATHLON EN KWIK-FIT
KwikFit en Decathlon testen een samenwerking voor onderhoud en reparatie van (e-)bikes...
KENNIS UPDATE DAGEN WINTERSPORTSPECIALIST
Op maandag 6 en woensdag 8 oktober worden in het Sports Business...
TOM WAES ACTIEF ALS AMBASSADEUR VOOR TENSON
Vanaf 1 september j.l. is televisiemaker en acteur Tom Waes het nieuwe...