STELLA EN VAN MOOF VERANDEREN HET SENTIMENT IN BIKE-LAND NIET

De dramatische berichten over Stella en Van Moof lijken vooral de media-gemoederen bezig te houden. En terecht want wat daar achter de schermen gebeurt is al jaren vrij algemeen bekend en de consumenten-waarderingen voor de betreffende producten ook.
Voor alle betrokkenen en zeker voor de algemene opinie is het daarom beter dat in de betreffende ondernemingen nu eens geen ‘zachte heelmeesters’ aan de slag gaan of halve maatregelen worden getroffen.
De branche kent goede tot zeer goede vooruitzichten en ontwikkelingen. En daar kunnen zovelen van meeprofiteren.

Meer E-news

AMAZON GEEFT GAS IN NEDERLAND; E-RETAILERS WORDT GEEN RUST GEGUND
Amazon heeft niet alleen aangekondigd in totaal 14.000 banen te willen schrappen...
INDIA IS DE NIEUWE GROEIMARKT!
Wereldwijde mode- en luxemerken verleggen hun focus steeds meer naar India, nu...
NIET ALLEEN ISPO MUNICH, OOK EUROBIKE FRANKFURT VERLEGT KOERS
De verandering qua organisatie en vestiging van het evenement zal in 2026...