RETAILING VOOR GENZ IS WERKEN MET ‘DUPES’

Dupes, oftewel duplicaten. Ons ‘oudjes’ noemen het ‘namaak’ of ‘imitatie’, maar voor de jongere doelgroep schijnen het dupes te zijn. Social media spelen ook hier weer een belangrijke rol. Ze staan, al dan niet via influencers vol met mode-items, parfums en make-up e.d. maar ook een dupe van de befaamde Stanley-drinkbeker of de ronde Uniqlo-tas. En dat voor een fractie van de normale prijs.

Meer E-news

VELOUS RECOVERY FOOTWEAR. DICK WIJSMAN WIL ‘KUNSTJE’ NOG EEN KEER HERHALEN
Dit keer samen met zoon Steyn.  Een merk laden via celebrities die...
SPORT BUSINESS BRAND EVENT SPRING SUMMER 2025. NIEUWE ENERGIE TANKEN!
Afgelopen maandag stond het parkeerterrein weer eens helemaal vol. Gedurende de dag...
PETER DANKAART CUP 2024 STAAT DIT JAAR IN SCHIJNDEL
Namens de jury mocht Philip Duijvestein, winnaar van de 2023-editie, afgelopen maandag...