RETAILING VOOR GENZ IS WERKEN MET ‘DUPES’

Dupes, oftewel duplicaten. Ons ‘oudjes’ noemen het ‘namaak’ of ‘imitatie’, maar voor de jongere doelgroep schijnen het dupes te zijn. Social media spelen ook hier weer een belangrijke rol. Ze staan, al dan niet via influencers vol met mode-items, parfums en make-up e.d. maar ook een dupe van de befaamde Stanley-drinkbeker of de ronde Uniqlo-tas. En dat voor een fractie van de normale prijs.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...