PRE- EN POST-BLACK FRIDAY VERLENGEN DE BLACK FRIDAY-IMPACT. SALES IN USA DESONDANKS NOG 3 PROCENT LAGER DAN VORIG JAAR

Het heeft er alle schijn van dat tal van bedrijven een aanloop nemen naar de komende nieuwe Trump-termijn. Aan de ene kant proberen fabrikanten uit Europa en Azië nog maximaal te verschepen naar de VS voordat Trump c.s. de voorspelde importbeperkende maatregelen oplegt en aan de andere kan lijkt de retail met man en macht produkten richting consument te duwen. Zo is Black Friday inmiddels meer tot een Black November geworden waarbij de ene promotie bijna over de andere struikelt.
De consument laat het schijnbaar over zich heen komen. Oriënteert zich eerder op de december maand-cadeaus, maar in de VS blijft het omzetcijfer tot en met 16 november nog op min 3 procent steken. Meer voor minder lijkt het daarmee te zijn….

Meer E-news

AI ZORGT VOOR REDUCTIE IN PERSONEELSBEHOEFTE, MAAR OOK VRAAG NAAR ANDERE COMPENTENTIES
Meer dan een kwart van de bedrijven (27,1 procent) verwacht dat kunstmatige...
OOK SPORTOKAY HEEFT NEDERLAND ONTDEKT EN START ACTIVITEITEN
SportOkay.com heeft een Nederlandse webshop geopend. SportOkay.com bestaat sinds 2013 en biedt...
'ONPLATBAAR’. HET KLINKT VERSCHRIKKELIJK, MAAR DE BELOFTE IS GEWELDIG
Scherpe steentjes, glasscherven of punaises? Deze typische veroorzakers van lekke banden vormen...