POP-UP OF SHOP-IN-SHOP? H&M IN SELFRIDGES

H&M gaat een bijzondere samenwerking aan met luxewarenhuis Selfridges: H&M organiseerde een pop-upwinkel in Londen en presenteerde daar een nieuwe kinderkledinglijn: H&M Adorable, Een premium collectie met materialen als biologisch katoen, cashmere. En qua kleur: neutrale kleuren. Een nieuwe aanpak; Voor het eerst in de geschiedenis is H&M te vinden in een warenhuis. De nieuwe collectie is behalve bij Selfridges ook online en in geselecteerde H&M-winkels te koop.
‘We kunnen geen betere plek bedenken dan Selfridges om de collectie onder te brengen’, aldus Sofia Löfstedt, hoofd van H&M Kids. En dat lijkt duidelijk te wijzen op een initiatief dat bij succes nog menig vervolg zal kunnen krijgen. Zo mogelijk niet alleen bij Selfridges….

Meer E-news

AI AL EFFECTIEF IN FORECASTING
De combinatie van data (winkelgedrag, webverkeer, loyaliteitsprogramma’s en wat al niet meer...
SKS GERMANY’S ORANGE STORE. ONLINE B2C VRAAG- EN BESTELPLATFORM MET LOCAL FIRST-DEALER AANPAK
In de Orange Store vind je alles wat je nodig hebt voor...
ALS WHATSAPP OOK AL SOCIAL MEDIA IS…LOGISCH DAT SOCIAL MEDIA EEN HYPE IS
We besteden gemiddeld zo’n 2 uur (115 minuten) per dag aan social...