POP-UP OF SHOP-IN-SHOP? H&M IN SELFRIDGES

H&M gaat een bijzondere samenwerking aan met luxewarenhuis Selfridges: H&M organiseerde een pop-upwinkel in Londen en presenteerde daar een nieuwe kinderkledinglijn: H&M Adorable, Een premium collectie met materialen als biologisch katoen, cashmere. En qua kleur: neutrale kleuren. Een nieuwe aanpak; Voor het eerst in de geschiedenis is H&M te vinden in een warenhuis. De nieuwe collectie is behalve bij Selfridges ook online en in geselecteerde H&M-winkels te koop.
‘We kunnen geen betere plek bedenken dan Selfridges om de collectie onder te brengen’, aldus Sofia Löfstedt, hoofd van H&M Kids. En dat lijkt duidelijk te wijzen op een initiatief dat bij succes nog menig vervolg zal kunnen krijgen. Zo mogelijk niet alleen bij Selfridges….

Meer E-news

PAUL BERDEN LID VAN RVC EK RETAIL
Paul Berden, eigenaar van Berden Retail b.v. is toegetreden tot de raad...
VERKOOP FIETSEN BLIJFT BESCHEIDEN POSITIEF. PRE-LOVED BLIJFT TOT NU TOE STABIEL
De Nederlandse markt voor tweewielers heeft ook in 2024 een duidelijke groei...
HUNKEMÖLLER OP WEG NAAR REFERENTIE-CASE VOOR SCHULDEN-MANAGEMENT
Hunkemöller is sinds maart dit jaar in handen van Redwood Capital Management,...