PERSONALISATIE LOONT; IN MEERDERE OPZICHTEN

Gepersonaliseerde klantbeleving laat de conversie met 10 tot 15 procent stijgen. Maar ook je klanttevredenheidsscore kan met 20 procent stijgen en je medewerkersloyaliteit met 20 tot 30 procent aldus een McKinsey-studie. Ken je klant is een goede start, gecombineerd met luisteren en vooral vragen stellen een ander aspect van deze aanpak.
Vervolgens kan een aanpak zoals FALKE’s personalisation-service natuurlijk ook het speciale gevoel geven iets unieks te kopen en daarmee de basis te leggen voor een speciale band tussen koper en verkoper.
T’is maar een idee….

Meer E-news

VERNIEUWEN IS GEEN ZAAK VAN EENS IN ZOVEEL TIJD; VERNIEUWEN IS SEMI-CONTINUE
Bristol was één van de 2024-echecs. Elise Vanaudenhove verklaart het (slechte) imago...
RECOMMERCE ONTWIKKELT ZICH VOORSPOEDIG; TREND ZET DOOR IN 2025
Zowel economische als duurzame overwegingen zorgen voor de argumentatie/motivering. Het bruto handelsvolume...
RUKT DE DIGITALE WERELD IN 2025 VERDER OP? TOEPASSING DIGITALE TWINS ALS TEST VOOR DE REËLE WERELD
In de wereld van de Formule 1 en andere race-disciplines is het...