PERSONALISATIE LOONT; IN MEERDERE OPZICHTEN

Gepersonaliseerde klantbeleving laat de conversie met 10 tot 15 procent stijgen. Maar ook je klanttevredenheidsscore kan met 20 procent stijgen en je medewerkersloyaliteit met 20 tot 30 procent aldus een McKinsey-studie. Ken je klant is een goede start, gecombineerd met luisteren en vooral vragen stellen een ander aspect van deze aanpak.
Vervolgens kan een aanpak zoals FALKE’s personalisation-service natuurlijk ook het speciale gevoel geven iets unieks te kopen en daarmee de basis te leggen voor een speciale band tussen koper en verkoper.
T’is maar een idee….

Meer E-news

PAUL BERDEN LID VAN RVC EK RETAIL
Paul Berden, eigenaar van Berden Retail b.v. is toegetreden tot de raad...
VERKOOP FIETSEN BLIJFT BESCHEIDEN POSITIEF. PRE-LOVED BLIJFT TOT NU TOE STABIEL
De Nederlandse markt voor tweewielers heeft ook in 2024 een duidelijke groei...
HUNKEMÖLLER OP WEG NAAR REFERENTIE-CASE VOOR SCHULDEN-MANAGEMENT
Hunkemöller is sinds maart dit jaar in handen van Redwood Capital Management,...