PARCOM WIL PME LEGEND OVERNEMEN. SPONSOR MANAGERS VAN SPORTCLUBS ZIJN ONGETWIJFELD ‘IN ALLE STATEN’

Parcom en Just Brands hebben de ACM om toestemming gevraagd voor de overname. In Parcom’s portfolio zitten al allerlei merken die we ook op de shirts van diverse voetbalclubs zien. Schijnbaar heeft Parcom een goed gevoel bij brand building via (media-)merken.
Speciaal voor die sponsorwerver die dit bericht nog niet bereikt heeft en wel zich verzekerd heeft van een Sportpartner-abonnement: het is nu tijd om in actie te komen!

Meer E-news

CAST’S EARLY ACCESS DAY: 15 DECEMBER A.S.
Op maandag 15 december 2025 organiseert CAST de Early Access Day: dé...
WL GORE HAALT GOREWEAR VAN DE MARKT
In een brief aan retailers worden vooral economische redenen voor het besluit....
ANDREAS LORENZ NEEMT BIJ HAGLÖFS PER DIRECT DE CEO-ROL VAN MARTIN DANIELS OVER
Andreas Lorenz, voorheen Chief Commercial Officer, neemt met onmiddellijke ingang de rol...