PARCOM WIL PME LEGEND OVERNEMEN. SPONSOR MANAGERS VAN SPORTCLUBS ZIJN ONGETWIJFELD ‘IN ALLE STATEN’

Parcom en Just Brands hebben de ACM om toestemming gevraagd voor de overname. In Parcom’s portfolio zitten al allerlei merken die we ook op de shirts van diverse voetbalclubs zien. Schijnbaar heeft Parcom een goed gevoel bij brand building via (media-)merken.
Speciaal voor die sponsorwerver die dit bericht nog niet bereikt heeft en wel zich verzekerd heeft van een Sportpartner-abonnement: het is nu tijd om in actie te komen!

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...