PADEL IS OOK VOOR SPORTSWEAR EEN INTERESSANT NIEUW DOMEIN

De opmars van padel lijkt onstuitbaar. Qua concept lijkt dit ook heel veel ‘drempels’ (voor zover deze er waren?) van tennis of squash te missen en daarmee begrijpen we ook heel goed dat, behalve de producenten en verhuurders van banen, nu ook andere partijen opstaan die graag producten willen afzetten naar deze groep consumenten met ‘nieuwe behoeften’. Wie een rondje langs de padelbanen loopt ziet dat momenteel nog een bont geheel van allerlei soorten, maten en designs van sportswear te zien is. Maar….. partijen als Lulemon en het engelse merk Varley presenteren ook al speciale padel-outfits waarin design en kleur een belangrijke rol spelen.
Vergelijkbaar met wat we zien in golf, zo denken we te zien. We zijn benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld.

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...