OVER-EN-UIT VOOR ADIDAS’ EUROPESE TERREX-WINKELS?

Zowel in München als in Salzbrg is het einde verhaal voor de Terrex-winkel. De winkels hebben als pilot-project hun ‘werk’ (data/ervaring) gedaan; of ging het daar niet om?  Op zich is het namelijk niet zo onlogisch dat het specifieke merk (nog lang) niet zo sterk is dat het een eigen klantenkring frequent genoeg kan aantrekken dat een voortbestaan mogelijk is.

Meer E-news

BRAND EVENT SPORTS BUSINESS CENTER: PRIMA OPMAAT NAAR WINTERSEIZOEN
De wintereditie van het Brand Event in Sports Business Center kon niet...
HB SPORTS VANAF APRIL A.S. IN BENELUX AAN DE SLAG MET HÄSTKO SPORTLINGERIE
Hästko’s oorsprong ligt in de Franse Alpen, met Chamonix Mont-Blanc, dé hotspot...
MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?
Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat...