OMODA GOOIDE OP BASIS VAN WEBDATA HET ROER OM; MET SUCCES ZO LIJKT HET

De van origine schoenenretailer meldt dat de omzet inmiddels inmiddels voor meer dan de helft kleding betreft. Het familiebedrijf zit pas 3 jaar in de kleding en noemt zich sindsdien ook ‘fashionretailer’. ‘Trouw blijven aan wie je bent, maar wel veranderen’, aldus de ceo, doelend op de stap om in 2021 kleding toe te voegen aan het assortiment. De verzamelde data van webshopbezoekers in 2019 en 2020 lieten zien dat bezoekers zochten naar jurken en jassen op de website. En daar is toen op in gesprongen. Wie de actuele cijfers bekijkt kan de CEO alleen maar geluk wensen met deze handelswijze. Omoda heeft in Nederland rond de 30 winkels, maar realiseert 80 procent van zijn omzet aan online verkopen.

Meer E-news

AI ZORGT VOOR REDUCTIE IN PERSONEELSBEHOEFTE, MAAR OOK VRAAG NAAR ANDERE COMPENTENTIES
Meer dan een kwart van de bedrijven (27,1 procent) verwacht dat kunstmatige...
OOK SPORTOKAY HEEFT NEDERLAND ONTDEKT EN START ACTIVITEITEN
SportOkay.com heeft een Nederlandse webshop geopend. SportOkay.com bestaat sinds 2013 en biedt...
'ONPLATBAAR’. HET KLINKT VERSCHRIKKELIJK, MAAR DE BELOFTE IS GEWELDIG
Scherpe steentjes, glasscherven of punaises? Deze typische veroorzakers van lekke banden vormen...