OMODA GOOIDE OP BASIS VAN WEBDATA HET ROER OM; MET SUCCES ZO LIJKT HET

De van origine schoenenretailer meldt dat de omzet inmiddels inmiddels voor meer dan de helft kleding betreft. Het familiebedrijf zit pas 3 jaar in de kleding en noemt zich sindsdien ook ‘fashionretailer’. ‘Trouw blijven aan wie je bent, maar wel veranderen’, aldus de ceo, doelend op de stap om in 2021 kleding toe te voegen aan het assortiment. De verzamelde data van webshopbezoekers in 2019 en 2020 lieten zien dat bezoekers zochten naar jurken en jassen op de website. En daar is toen op in gesprongen. Wie de actuele cijfers bekijkt kan de CEO alleen maar geluk wensen met deze handelswijze. Omoda heeft in Nederland rond de 30 winkels, maar realiseert 80 procent van zijn omzet aan online verkopen.

Meer E-news

ALLEEN DE LETTERS ‘KTM’ VERBINDEN FIETSEN NOG MET MOTOREN
KTM Fahrrad GmbH en KTM AG gingen hun eigen weg na het...
‘BLACK FRIDAY’ GAAT ZEER WAARSCHIJNLIJK WEER ALLE RECORDS BREKEN
De feestdagenperiode is zeer zeker van start gegaan. Vorige week was het...
ANWB MARKETPLACE. HOE LANG NOG ‘ANWB’?
We hebben de oprichting van de marketplace al eerder geduid vanuit een...