METEN IS WETEN; LAUNCHMETRICS PRESENTEERT: SPORTKLEDING

Launchmetrics, data-analist, met als specialisatie: mode-, luxe- en beautymerken, heeft sportkleding als fenomeen onder de loep genomen.  Het gepubliceerde rapport, Sportswear Insights by Launchmetrics, presenteert belangrijke trends en succesvolle merkstrategieën.  In totaal analyseerde Launchmetrics meer dan zeventig sportkledingmerken om aan de hand hiervan de belangrijkste trends in de industrie te identificeren en elementen zoals de belangrijkste invloeden en de grootste game changers in de industrie en de algemene toekomstige richting van het sportkledinglandschap.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...