MEER REIZEN MAAR (MET) MINDER NIEUWE SPULLEN

De Belgische colllegae van RetailDetail melden dat hun e-commerce in het derde kwartaal goed geboerd had. Een groei, die grotendeels te danken is aan een inhaalbeweging: Belgen profiteren volop nu ze weer kunnen reizen, maar ze besparen tegelijk wel op de aankoop van (vooral) luxe producten. En als we dat weer combineren met de onderzoekresultaten die bij de opening van de Vakantiebeurs in Utrecht werden getoond, kunnen we stellen dat niet alleen de gastheren en -vrouwen in de verschillende buitenlanden een moeizaam 2023 tegemoet gaan maar ook de aanbieders van tal van produkten en diensten die de vakanties en trips extra leuk, comfortabel en daarmee fijn maken.
We willen klaarblijkelijk weg, maar gezien beschikbare middelen toch met minder kosten.
Uitstel of afstel van aankopen of minder marge lijkt de toon van komende tijd te worden.

Meer E-news

PARCOM WIL PME LEGEND OVERNEMEN. SPONSOR MANAGERS VAN SPORTCLUBS ZIJN ONGETWIJFELD ‘IN ALLE STATEN’
Parcom en Just Brands hebben de ACM om toestemming gevraagd voor de...
SMART CARTS EN RFID: EFFECTIEVE TUSSENOPLOSSING WAAR AI NOG TEKORTSCHIET?
Voor Amazon heeft de try-out met kassaloze winkels een hele hoop data...
STROMER START UITROL VAN EUROPESE WEBSHOP IN NEDERLAND
De van origine Zwitserse S-Pedelec-fabrikant My Stromer lanceert zijn eerste Europese onlineshop...