MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?

Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat lijkt op dit moment de gemeenschappelijke kenmerken te zijn van de overstap die retailers als MediaMarkt, Kruidvat en dichter bij onze branche, ANWB momenteel maken.
Daarentegen lijken de grotere partijen met een stevige B2C-focus in specifieke branches zich de retailfunctie met name naar zichzelf toe te trekken via brand-/outlet-stores. We zijn benieuwd wat 2025 ook wat dit betreft voor ons in petto heeft…

Meer E-news

PROWINTER 2026: ALTERNATIEF VOOR OORSPRONKELIJKE ISPO WINTERBEURS?
Het evenement profileert zich als dé ontmoetingsplek voor ski- en outdoorprofessionals. Van...
H&M PRESENTEERT WEER EEN STELLA MCCARTNEY-COLLECTIE
H&M en Stella McCartney lanceren een nieuwe collectie bijna precies 20 jaar...
CABAIA, KLEURRIJKE (RUG-)TASSEN, MET AMBITIE ONDERWEG NAAR NEDERLAND
Cabaia staat bekend om zijn kleurrijke en praktische tassen. En omdat vooral...