MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?

Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat lijkt op dit moment de gemeenschappelijke kenmerken te zijn van de overstap die retailers als MediaMarkt, Kruidvat en dichter bij onze branche, ANWB momenteel maken.
Daarentegen lijken de grotere partijen met een stevige B2C-focus in specifieke branches zich de retailfunctie met name naar zichzelf toe te trekken via brand-/outlet-stores. We zijn benieuwd wat 2025 ook wat dit betreft voor ons in petto heeft…

Meer E-news

VAN LIER KIJKT WEER NAAR BUITENLANDSE MARKTEN
Weer zo’n moment van ‘heb ik dit bericht niet eerder gezien? Op...
ZORGT NIEUWE ADVIESRAAD EUROBIKE VOOR ONAFHANKELIJKE BELANGENBEHARTIGING?
De nieuw opgerichte en georganiseerde adviesraad moet zorgdragen voor continue uitwisseling tussen...
ERIK KRAIJ WEER ACTIEF IN DE BRANCHE. O.A VIA RS RECRUITMENT
Voor velen in de sport- en outdoorbranche is Erik een bekende naam....