MARKETPLACE OF BRANDSTORE. SCHERPE SCHEIDING DER GEESTEN IN DE RETAIL?

Een groter assortiment, uitbreiding naar nieuwe categorieën en een grotere klantloyaliteit. Dat lijkt op dit moment de gemeenschappelijke kenmerken te zijn van de overstap die retailers als MediaMarkt, Kruidvat en dichter bij onze branche, ANWB momenteel maken.
Daarentegen lijken de grotere partijen met een stevige B2C-focus in specifieke branches zich de retailfunctie met name naar zichzelf toe te trekken via brand-/outlet-stores. We zijn benieuwd wat 2025 ook wat dit betreft voor ons in petto heeft…

Meer E-news

CONCURRENTIEVERSTORENDE PRAKTIJKEN. DEFINITIE AUB?
Red Bull ligt weer eens onder het vergrootglas. En dit keer niet...
EUROBIKE-ORGANISATOR GEEFT ZICH NIET ‘ZOMAAR’ GEWONNEN
De volgende editie van Eurobike gaat ‘gewoon’ door; van 24 tot en...
RAPPORT FIETSPLATFORM: KRACHTVOER VOOR FIETSMARKETEERS
De recent gepubliceerde kennisrapportage geeft een volledig beeld van de deelname aan...