LOUISE NOBLE MOET FLIPFLOP VAN NIEUWE DESIGNIMPULSEN VOORZIEN

FitFlop heeft Louise Noble benoemd tot nieuwe Chief Product Officer. Zij moet de focus op design in het ontwerp nieuwe impulsen geven.
Noble, met meer dan 25 jaar ervaring in footwear, komt van het natuurlijke gezondheids- en lifestylemerk Vivobarefoot. Daar was ze o.a. global category director active lifestyle. Daarvoor werkte Noble voor merken zoals Clarks en Nike en verantwoordelijk voor productontwerp en merchandising.

Meer E-news

LORO PIANA ONDER TOEZICHT GEPLAATST WEGENS MISSTANDEN BIJ PRODUCTIE
Het Italiaanse luxemerk Loro Piana kan gerust als ‘beyond luxury’ worden geclassificeerd....
SLEUTEL VOOR DUURZAAM LIGT BIJ BELONEN VAN GOED GEDRAG; ZOWEL VAN PRODUCENTEN ALS CONSUMENTEN
Volgens het UNEP-rapport uit 2020 “Sustainability and Circularity in the Textile Value...
F1 COUREUR CHARLES LECLERC KRIJGT OOK Z’N EIGEN COLLECTIE
Ferrari maakt bekend dat het samenwerkt met de F1-coureur aan een exclusieve,...