LIDL’S CRIVIT VOLGT PARKSIDE-AANPAK. U BENT BIJ DEZE WEER ‘GEWAARSCHUWD’ …

Lidl wil van zijn huismerk voor sportartikelen Crivit “het sterkste bewegingsmerk van Europa” maken. Een stevige ambitie die met een eerste, internationale, campagne de eerste fase van de concretisering in gaat.
Al met al krijgt LIDL’s insteek waarbij niet alleen merken maar ook retail (webshops ÉN fysieke winkels) een eigen organisatie/infrastructuur krijgen, steeds meer vorm. Eerder maakte LIDL al bekend om naast de supermarkt ook in sport en DHZ met specifieke outlets te komen.

Meer E-news

CAST’S EARLY ACCESS DAY: 15 DECEMBER A.S.
Op maandag 15 december 2025 organiseert CAST de Early Access Day: dé...
WL GORE HAALT GOREWEAR VAN DE MARKT
In een brief aan retailers worden vooral economische redenen voor het besluit....
ANDREAS LORENZ NEEMT BIJ HAGLÖFS PER DIRECT DE CEO-ROL VAN MARTIN DANIELS OVER
Andreas Lorenz, voorheen Chief Commercial Officer, neemt met onmiddellijke ingang de rol...