LIDL’S CRIVIT VOLGT PARKSIDE-AANPAK. U BENT BIJ DEZE WEER ‘GEWAARSCHUWD’ …

Lidl wil van zijn huismerk voor sportartikelen Crivit “het sterkste bewegingsmerk van Europa” maken. Een stevige ambitie die met een eerste, internationale, campagne de eerste fase van de concretisering in gaat.
Al met al krijgt LIDL’s insteek waarbij niet alleen merken maar ook retail (webshops ÉN fysieke winkels) een eigen organisatie/infrastructuur krijgen, steeds meer vorm. Eerder maakte LIDL al bekend om naast de supermarkt ook in sport en DHZ met specifieke outlets te komen.

Meer E-news

AI ZORGT VOOR REDUCTIE IN PERSONEELSBEHOEFTE, MAAR OOK VRAAG NAAR ANDERE COMPENTENTIES
Meer dan een kwart van de bedrijven (27,1 procent) verwacht dat kunstmatige...
OOK SPORTOKAY HEEFT NEDERLAND ONTDEKT EN START ACTIVITEITEN
SportOkay.com heeft een Nederlandse webshop geopend. SportOkay.com bestaat sinds 2013 en biedt...
'ONPLATBAAR’. HET KLINKT VERSCHRIKKELIJK, MAAR DE BELOFTE IS GEWELDIG
Scherpe steentjes, glasscherven of punaises? Deze typische veroorzakers van lekke banden vormen...