LIDL SLAAT HANDEN INEEN MET TREK BIJ PROF WIELERTEAM

Lidl wordt hoofdsponsor en strategische partner van het UCI World Tour Team Lidl-Trek.
De langdurige samenwerking begint met twee traditionele wielerevenementen: de teams strijden voor het eerst als Lidl-Trek in de Giro d’Italia voor dames en de Tour de France voor heren.
Wie niet bekend is met de voorliefde van voormalig topman Frits van Eerd zou ook niet zo snel JUMBO koppelen aan F1 en Max Verstappen. LIDL, wielrennen en het TREK-team zijn tenminste net zo opmerkelijk en wellicht gelijk succesvol qua naamsbekendheid en branding. Het is ze gegund!

Meer E-news

CONCURRENTIEVERSTORENDE PRAKTIJKEN. DEFINITIE AUB?
Red Bull ligt weer eens onder het vergrootglas. En dit keer niet...
EUROBIKE-ORGANISATOR GEEFT ZICH NIET ‘ZOMAAR’ GEWONNEN
De volgende editie van Eurobike gaat ‘gewoon’ door; van 24 tot en...
RAPPORT FIETSPLATFORM: KRACHTVOER VOOR FIETSMARKETEERS
De recent gepubliceerde kennisrapportage geeft een volledig beeld van de deelname aan...