LIDL SLAAT HANDEN INEEN MET TREK BIJ PROF WIELERTEAM

Lidl wordt hoofdsponsor en strategische partner van het UCI World Tour Team Lidl-Trek.
De langdurige samenwerking begint met twee traditionele wielerevenementen: de teams strijden voor het eerst als Lidl-Trek in de Giro d’Italia voor dames en de Tour de France voor heren.
Wie niet bekend is met de voorliefde van voormalig topman Frits van Eerd zou ook niet zo snel JUMBO koppelen aan F1 en Max Verstappen. LIDL, wielrennen en het TREK-team zijn tenminste net zo opmerkelijk en wellicht gelijk succesvol qua naamsbekendheid en branding. Het is ze gegund!

Meer E-news

GORE’S KIDSWEAR: WINTERJASSEN VOOR KINDEREN OP HUURBASIS
Met Gore-Tex Kidswear presenteert het bedrijf een nieuw concept: een huurmodel voor...
DEICHMANN OP DE VINGERS GETIKT VOOR GREENWASHING
Het moederbedrijf van VanHaren had meer dan duizend producten als “duurzaam” geadverteerd,...
RE-COMMERCE VAN LEASEFIETSEN. PUUR B2B
Tja, we hadden het kunnen verwachten; de entree van de tweedehands leasefiets. ...