LIDL LIJKT VLEUGELS UIT TE SLAAN NAAR SPECIFIEKE NON-FOOD SEGMENTEN

De intensieve mediacampagnes voor het huismerk Parkside en de opening van enkele speciaalzaken lijkt te wijzen op een nieuwe non-foodstrategie bij Lidl. Ook met andere non-foodmerken wil de discounter stappen zetten. Naast DHZ lijkt ook sport/outdoor een segment te worden waarop Lidl haar vleugels zal uitslaan. Benieuwd wie de ‘Schwarzenegger’ van sport/outdoor zal worden, Bastian Schweinsteiger, Hermann Maier?

Meer E-news

HIGH END- MTB-MERK ROTWILD MAAKT COMEBACK IN BENELUX
Rotwild werd van 2019 tot 2023 vertegenwoordigd door het Belgische handelshuis Wiki...
LIDL PAKT DOOR MET SPORT-SPONSORSHIPS. VOETBAL EN WIELRENNEN SPEERPUNTEN?
Lidl wordt drie jaar lang officiële partner van de UEFA Europa League...
VITALITEITSBENCHMARK CENTRUMGEBIEDEN 2024 LAAT EFFECTEN VAN FOCUS EN AANPAK ZIEN
In het benchmarkonderzoek van bureau Goudappel worden drie verschillende categorieën onderscheiden, gebaseerd...