LIDL LIJKT VLEUGELS UIT TE SLAAN NAAR SPECIFIEKE NON-FOOD SEGMENTEN

De intensieve mediacampagnes voor het huismerk Parkside en de opening van enkele speciaalzaken lijkt te wijzen op een nieuwe non-foodstrategie bij Lidl. Ook met andere non-foodmerken wil de discounter stappen zetten. Naast DHZ lijkt ook sport/outdoor een segment te worden waarop Lidl haar vleugels zal uitslaan. Benieuwd wie de ‘Schwarzenegger’ van sport/outdoor zal worden, Bastian Schweinsteiger, Hermann Maier?

Meer E-news

F1 COUREUR CHARLES LECLERC KRIJGT OOK Z’N EIGEN COLLECTIE
Ferrari maakt bekend dat het samenwerkt met de F1-coureur aan een exclusieve,...
WARBURG PINCUS VIA AANKOOP MEERDERHEID AAN HET ROER BIJ UVEX
De Uvex Group heeft met Warburg Pincus een financieel sterke investeerder aangetrokken...
DECATHLON START SAMENWERKING MET RHEON LABS VOOR NEXT-GEN SPORTKLEDING
Decathlon heeft een wereldwijde samenwerking aangekondigd met het Britse materiaaltechnologiebedrijf Rheon Labs....