LE COQ SPORTIF HEEFT UITZICHT OP VOLGEND ‘LEVEN’

Een consortium van investeerders, waaronder de Amerikaanse Umbro-moedermaatschappij Iconix Brand Group, de Franse investeringsmaatschappij Neopar en een groep investeerders, met o.a. de Franse ondernemer en miljardair Xavier Niel, enkele sporters en oud-bestuurders van Le Coq Sportif, heeft een bod van 60 miljoen euro uitgebracht op het Franse sportkledingmerk Le Coq Sportif. Dat meldt het Franse persbureau AFP. Het consortium laat weten dat het van Le Coq Sportif weer een herkenbaar, toegankelijk en populair merk wil maken. Met een stevige financiële injectie is het de bedoeling om Le Coq Sportif wereldwijd nieuw leven in te blazen. Daarvoor krijgen de investeerders ondersteuning van verschillende multimerkenretailers, waaronder Intersport. In Nederland is Le Coq Sportif niet alleen actief via de eigen webshop, maar onder meer ook verkrijgbaar bij Decathlon en via Zalando.

Meer E-news

AI ZORGT VOOR REDUCTIE IN PERSONEELSBEHOEFTE, MAAR OOK VRAAG NAAR ANDERE COMPENTENTIES
Meer dan een kwart van de bedrijven (27,1 procent) verwacht dat kunstmatige...
OOK SPORTOKAY HEEFT NEDERLAND ONTDEKT EN START ACTIVITEITEN
SportOkay.com heeft een Nederlandse webshop geopend. SportOkay.com bestaat sinds 2013 en biedt...
'ONPLATBAAR’. HET KLINKT VERSCHRIKKELIJK, MAAR DE BELOFTE IS GEWELDIG
Scherpe steentjes, glasscherven of punaises? Deze typische veroorzakers van lekke banden vormen...