JA HOOR, OOK BRILLEN OP BASIS VAN ABONNEMENT. PEARLE DOET HET

Pearle lanceert ‘Bril Plan’: een abonnement waarbij klanten per maand betalen voor minimaal twee brillen. Na een looptijd van 24 maanden bestaat de optie om de brillen in te leveren, nieuwe uit te zoeken of over te kopen. In totaal kunnen klanten vijf brillen opnemen in het abonnement. Onderdeel van de service is dat abonnees gratis vervangende glazen krijgen zodra de oogsterkte verandert. Ook is er garantie bij schade of verlies. De abonnementen zijn er vanaf € 7,50 per maand. De brillen die na twee jaar worden ingeleverd, worden gedoneerd aan het eigen goede doel (One Sight EssilorLuxottica Foundation).
Je mag toch verwachten dat premium sport-/outdoor-merken toch inmiddels dit fenomeen bestuderen. Toch?

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...