ISPO MUNICH. DIT JAAR VANAF ZONDAG

ISPO MUNICH heeft haar data veranderd en start nu op zondag 30 november tot en met woensdag 2 december. Men is van mening dat met de zondag (en de maandag) twee ‘retail-vriendelijker dagen nu beschikbaar komen -althans volgens het aloude concept dat zondag en maandag(ochtend) voor de retail dagen zijn waarop je doorgaans gesloten bent-die de interesse van retailer moeten boosten.
Of dit werkelijk een belangrijk verschil gaat maken betwijfelen we, maar het geeft in ieder geval aan dat de organisatoren bereid zijn om drempels, van welke hoogte ook, weg te nemen.

Meer E-news

SPANNNEND! AI-TOOLS NEMEN FUNCTIE VAN SEARCH OVER. BROWSING HEEFT LANGSTE TIJD GEHAD
OpenAI heeft een nieuwe functie toegevoegd aan ChatGPT: shopping research. Hiermee kunnen...
3 W’S KUNNEN HELPEN OM MAXIMAAL RESULTAAT IN DECEMBER TE BOEKEN
In de drukste tijd van het jaar stijgt het ziekteverzuim van retailmedewerkers....
MIPS VERZEKERD ZICH VAN TECHNOLOGIE VOOR VERDERE PRODUCTDIFFERENTIE MET OVERNAME KOROYD
De Zweedse veiligheidsspecialist Mips breidt zijn leidende positie in helmbescherming verder uit:...