ISPO MUNICH. 28-30 NOVEMBER A.S. IN MÜNCHEN

120.000 vierkante meter vol met nieuwe aanbieders, nieuwe productreleases, innovaties en alles wat met duurzaamheid te maken heeft.
New Perspectives on Sports. Innovatie, duurzaamheid en sportmode zijn toekomstgerichte domeinen die als thema’s tijdens het evenement op de voorgrond worden geplaatst. Omdat deze een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan de groei van de branche en aan de partijen die er deel van uitmaken. Het Future Lab was in 2022 een groot succes en opent daarom ook in 2023 weer zijn deuren. Het is het kloppende hart van ISPO Munich, het festivalpodium van de mondiale sportindustrie en verbindt de belangrijkste belanghebbenden tot ver buiten de pure sportartikelenindustrie in een toekomstgericht totaalconcept.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...