ISPO MUNICH. 28-30 NOVEMBER A.S. IN MÜNCHEN

120.000 vierkante meter vol met nieuwe aanbieders, nieuwe productreleases, innovaties en alles wat met duurzaamheid te maken heeft.
New Perspectives on Sports. Innovatie, duurzaamheid en sportmode zijn toekomstgerichte domeinen die als thema’s tijdens het evenement op de voorgrond worden geplaatst. Omdat deze een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan de groei van de branche en aan de partijen die er deel van uitmaken. Het Future Lab was in 2022 een groot succes en opent daarom ook in 2023 weer zijn deuren. Het is het kloppende hart van ISPO Munich, het festivalpodium van de mondiale sportindustrie en verbindt de belangrijkste belanghebbenden tot ver buiten de pure sportartikelenindustrie in een toekomstgericht totaalconcept.

Meer E-news

FULL CIRCLE CLOTHING: ALL-IN DIGITAAL PASPOORT?
Realtime inzicht in de circulaire levenscyclus van kleding via NFC-tags en/of QR-codes....
NORDISK KIEST VOOR SELECTIEVE DISTRIBUTIE
Het Deense outdoormerk Nordisk zal vanaf januari 2024 afhankelijk overstappen op selectieve...
TECHNISCHE STAF VITESSE ENTHOUSIAST AAN DE SLAG MET LOTTO-KICKSEN
Sport Group Benelux heeft de leden van de technische staf van Vitesse...