ISPO MUNICH. 28-30 NOVEMBER A.S. IN MÜNCHEN

120.000 vierkante meter vol met nieuwe aanbieders, nieuwe productreleases, innovaties en alles wat met duurzaamheid te maken heeft.
New Perspectives on Sports. Innovatie, duurzaamheid en sportmode zijn toekomstgerichte domeinen die als thema’s tijdens het evenement op de voorgrond worden geplaatst. Omdat deze een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan de groei van de branche en aan de partijen die er deel van uitmaken. Het Future Lab was in 2022 een groot succes en opent daarom ook in 2023 weer zijn deuren. Het is het kloppende hart van ISPO Munich, het festivalpodium van de mondiale sportindustrie en verbindt de belangrijkste belanghebbenden tot ver buiten de pure sportartikelenindustrie in een toekomstgericht totaalconcept.

Meer E-news

PARCOM WIL PME LEGEND OVERNEMEN. SPONSOR MANAGERS VAN SPORTCLUBS ZIJN ONGETWIJFELD ‘IN ALLE STATEN’
Parcom en Just Brands hebben de ACM om toestemming gevraagd voor de...
SMART CARTS EN RFID: EFFECTIEVE TUSSENOPLOSSING WAAR AI NOG TEKORTSCHIET?
Voor Amazon heeft de try-out met kassaloze winkels een hele hoop data...
STROMER START UITROL VAN EUROPESE WEBSHOP IN NEDERLAND
De van origine Zwitserse S-Pedelec-fabrikant My Stromer lanceert zijn eerste Europese onlineshop...