ISPO MUNICH. 28-30 NOVEMBER A.S. IN MÜNCHEN

120.000 vierkante meter vol met nieuwe aanbieders, nieuwe productreleases, innovaties en alles wat met duurzaamheid te maken heeft.
New Perspectives on Sports. Innovatie, duurzaamheid en sportmode zijn toekomstgerichte domeinen die als thema’s tijdens het evenement op de voorgrond worden geplaatst. Omdat deze een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan de groei van de branche en aan de partijen die er deel van uitmaken. Het Future Lab was in 2022 een groot succes en opent daarom ook in 2023 weer zijn deuren. Het is het kloppende hart van ISPO Munich, het festivalpodium van de mondiale sportindustrie en verbindt de belangrijkste belanghebbenden tot ver buiten de pure sportartikelenindustrie in een toekomstgericht totaalconcept.

Meer E-news

LUXEMERKEN HEBBEN UITZICHT OP GROOTSTE DIP SINDS TIJDEN. ECHT? GENERIEK?
De globale luxebestedingen krijgen mogelijk te in komende tijd te maken met...
EUROBIKE FOCUST OP SPORTIEF; MOBIFUTURE PLATFORM VOOR ANDERE SECTOREN
Eurobike zal vanaf 2026 een duidelijker sportieve positionering krijgen. Tegelijkertijd introduceert organisator...
GALIBIER: HERREZEN EN ONDER HOEDE VAN CJ AGENCIES IN BENELUX
Galibier is een eeuwenoud merk met wortels in de Franse Alpen. Het...