ISPO MUNICH. 28-30 NOVEMBER A.S. IN MÜNCHEN

120.000 vierkante meter vol met nieuwe aanbieders, nieuwe productreleases, innovaties en alles wat met duurzaamheid te maken heeft.
New Perspectives on Sports. Innovatie, duurzaamheid en sportmode zijn toekomstgerichte domeinen die als thema’s tijdens het evenement op de voorgrond worden geplaatst. Omdat deze een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan de groei van de branche en aan de partijen die er deel van uitmaken. Het Future Lab was in 2022 een groot succes en opent daarom ook in 2023 weer zijn deuren. Het is het kloppende hart van ISPO Munich, het festivalpodium van de mondiale sportindustrie en verbindt de belangrijkste belanghebbenden tot ver buiten de pure sportartikelenindustrie in een toekomstgericht totaalconcept.

Meer E-news

PAUL BERDEN LID VAN RVC EK RETAIL
Paul Berden, eigenaar van Berden Retail b.v. is toegetreden tot de raad...
VERKOOP FIETSEN BLIJFT BESCHEIDEN POSITIEF. PRE-LOVED BLIJFT TOT NU TOE STABIEL
De Nederlandse markt voor tweewielers heeft ook in 2024 een duidelijke groei...
HUNKEMÖLLER OP WEG NAAR REFERENTIE-CASE VOOR SCHULDEN-MANAGEMENT
Hunkemöller is sinds maart dit jaar in handen van Redwood Capital Management,...