IS CLUB RÉPUBLIQUE HÉT ANTWOORD VOOR DE OVERVOLLE (FAST-)FASHIONMARKT?

Club République, de nieuwste winkelformule van The Sting Companies, opent dit jaar 2 nieuwe winkels. Club République, Club République richt zich op de jonge, hippe vrouw die zich wil onderscheiden. Het merk biedt meer kleur en een moderner en gevarieerder assortiment dan bijvoorbeeld Zara, en richt zich voor 80 procent op snelle, trendgerichte mode. Dit spreekt een doelgroep aan die tegenwoordig nog maar weinig loyaal is aan een merk en continu verrast wil worden. Een uitdagende missie waarin we het onderscheidende haakje nog niet ontdekken. Game changer?

Meer E-news

INTERNE FRAUDE IN RETAIL. HET FAD WAARSCHUWINGSREGISTER BEWIJST HAAR WAARDE
Een toename van 25% (!) in het aantal gemelde interne fraudegevallen binnen...
MR MARVIS DIFFERENTIEERT VERDER MET SHOP-IN-SHOP AANPAK
Mr Marvis heeft zijn eerste shop-in-shop geopend. De primeur is voor multibrand...
ALS LOGISTIEK EEN (GROOT) RISICO VERTEGENWOORDIGT, KUN JE OOK ZELF GAAN VERVOEREN
Een dergelijke stap is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd, maar… Een paar...