INFLUENCERS DIE ROL VAN OPDRACHTGEVERS OF RETAIL OVERNEMEN: GEZEGEND ZIJN JOHN MEULEMANS’ WOORDEN

Influencermarketingexpert John Meulemans’ mond mag ‘koekies’ eten. Oftewel: opdat hij maar zo snel mogelijk gelijk moge krijgen.  John’s visioen:  Het wordt voor influencers steeds makkelijker om een eigen shop op te zetten. “De grootste golf moet nog komen”, zegt influencermarketingexpert John Meulemans in het aprilnummer van RetailTrends. Naast intensieve samenwerkingen met retailers startten de afgelopen jaren veel influencers op eigen houtje een label. Meulemans ziet dat deze trend sinds de coronacrisis een vlucht heeft genomen. “Influencers zagen tijdens de lockdowns hun inkomsten dalen en beseften hoe afhankelijk ze eigenlijk waren van merken. Zo ontstond de gedachte: ‘waarom ga ik het niet zelf proberen?’”.
Blijkbaar is de idee dat de drempel zo laag is. Nou, ervaren maar….want alleen door schade en schande wordt je echt wijs!

Meer E-news

AMAZON GEEFT GAS IN NEDERLAND; E-RETAILERS WORDT GEEN RUST GEGUND
Amazon heeft niet alleen aangekondigd in totaal 14.000 banen te willen schrappen...
INDIA IS DE NIEUWE GROEIMARKT!
Wereldwijde mode- en luxemerken verleggen hun focus steeds meer naar India, nu...
NIET ALLEEN ISPO MUNICH, OOK EUROBIKE FRANKFURT VERLEGT KOERS
De verandering qua organisatie en vestiging van het evenement zal in 2026...