INDIA IS DE NIEUWE GROEIMARKT!

Wereldwijde mode- en luxemerken verleggen hun focus steeds meer naar India, nu de groei in volwassen markten stagneert en India’s grote populatie van ambitieuze, jongere consumenten met stijgende inkomens – een demografische groep met bestedingspatronen die merkstrategen aantrekkelijk vinden. Of het nu toegankelijke luxemerken, premiummerken of massamarktspelers (retailers) betreft, bedrijven rekenen op de omvang en diversiteit van de Indiase markt om hier een volgende groeifase te stimuleren. Het Indiase modelandschap breidt zich in recordtempo uit. O.a. door een toestroom van wereldwijde merken – variërend van athleisure, luxe tot prêt-a-porter mode.

Meer E-news

CAST’S EARLY ACCESS DAY: 15 DECEMBER A.S.
Op maandag 15 december 2025 organiseert CAST de Early Access Day: dé...
WL GORE HAALT GOREWEAR VAN DE MARKT
In een brief aan retailers worden vooral economische redenen voor het besluit....
ANDREAS LORENZ NEEMT BIJ HAGLÖFS PER DIRECT DE CEO-ROL VAN MARTIN DANIELS OVER
Andreas Lorenz, voorheen Chief Commercial Officer, neemt met onmiddellijke ingang de rol...