HOE TIKTOK DE WERELD VAN STANLEY’S QUENCHER VERANDERDE…

Het Amerikaanse merk Stanley. staat bekend om zijn drinkbekers en –flessen buitenliefhebbers.
Tijdens de herlancering van de Quencher in 2019 kreeg de thermosbeker met een groot handvat en een rietje een belangrijke rol in een groot aantal TikTok-video’s. En wat gebeurde… de verkoop explodeerde. Het bedrijf zag met het succes van de drinkbeker ook zijn jaarlijkse omzet flink groeien. Sinds 2019 steeg de omzet van 73 miljoen dollar naar een verwachte 750 miljoen dollar in 2023.
Het kan verkeren…

Meer E-news

IWA OUTDOORCLASSIC 2025: BUSINESS EN WERELDWIJDE DEELNAME ZORGEN VOOR SUCCESVOLLE EDITIE
De 2025-editie van IWA OutdoorClassics is succesvol afgesloten. Met ongeveer 30.000 bezoekers...
ACLIMA VINDT ONDERDAK BIJ CJ AGENCIES
Het Noorse outdoormerk Aclima wordt vanaf 1 maart j.l. vertegenwoordigt door CJ.Agencies....
X-TEND B.V. OOK AAN DE SLAG MET AUCLAIR (WINTERSPORT-)HANDSCHOENEN
New Wave Group heeft klaarblijkelijk alle vertrouwen in haar werkmaatschappij X-TEND b.v....