HOE TIKTOK DE WERELD VAN STANLEY’S QUENCHER VERANDERDE…

Het Amerikaanse merk Stanley. staat bekend om zijn drinkbekers en –flessen buitenliefhebbers.
Tijdens de herlancering van de Quencher in 2019 kreeg de thermosbeker met een groot handvat en een rietje een belangrijke rol in een groot aantal TikTok-video’s. En wat gebeurde… de verkoop explodeerde. Het bedrijf zag met het succes van de drinkbeker ook zijn jaarlijkse omzet flink groeien. Sinds 2019 steeg de omzet van 73 miljoen dollar naar een verwachte 750 miljoen dollar in 2023.
Het kan verkeren…

Meer E-news

F1 COUREUR CHARLES LECLERC KRIJGT OOK Z’N EIGEN COLLECTIE
Ferrari maakt bekend dat het samenwerkt met de F1-coureur aan een exclusieve,...
WARBURG PINCUS VIA AANKOOP MEERDERHEID AAN HET ROER BIJ UVEX
De Uvex Group heeft met Warburg Pincus een financieel sterke investeerder aangetrokken...
DECATHLON START SAMENWERKING MET RHEON LABS VOOR NEXT-GEN SPORTKLEDING
Decathlon heeft een wereldwijde samenwerking aangekondigd met het Britse materiaaltechnologiebedrijf Rheon Labs....