GREENPEACE TEST EN 11 VAN DE 14 ONDERZOCHTE MERKEN VALLEN DOOR DE MAND. VAUDE’S GREEN SHAPE SLAAGT MET VLAG EN WIMPEL

Greenpeace heeft 14 duurzaamheidslabels onder de loep genomen en helaas, de meeste komen hun beloften niet na.
Greenpeace heeft onderzocht in hoeverre de fabrikanten hun beloften ook daadwerkelijk nakomen. Het Greenpeace-rapport laat zien dat veel textielmerken zich zelf op de borst slaan wat betreft duurzaamheid, maar meestal is het greenwashing. Elf van de 14 duurzaamheidslabels halen de test niet.
VAUDE’s Green Shape-label kreeg de “groene duim omhoog” en daarmee de beste beoordeling.

Meer E-news

RETAILERS MOETEN (OOK) MEDIABEDRIJF (WILLEN) ZIJN
Retailers verkopen niet langer alleen producten, ze verkopen verhalen. In een tijd...
STELLA HEEFT NIEUWE USP: SERVICE AAN HUIS MET FIETSREPARATIE.NU
“We willen elke klant snel, vakkundig en op een manier die past...
LOUIS VUITTON DOET HET IN KNOKKE TEGENWOORDIG IN EEN WITTE DROOMVILLA
In het rijtje bijzondere retailconcepten mag deze ook niet ontbreken. Louis Vuitton...