GREEN FRIDAY: ALTERNATIEF VOOR BLACK FRIDAY. MAAK HET POSITIEF EN CONCREET AANTREKKELIJK VOOR CONSUMENTEN

Black Friday en de hiermee gepaard gaande kortingsacties. GREEN FRIDAY zou een mooi alternatief zijn. Maar hoe maak je dit (duurzaam) concreet richting consument? Want alleen de naam en in de spotlight zetten van merken die duurzaamheid/circulariteit in het DNA hebben, zet niet veel zoden aan de dijk. Als retailer merk-overstijgende Re-(paratie, re-use, re-cyle) services; misschien een idee?

Meer E-news

PAUL BERDEN LID VAN RVC EK RETAIL
Paul Berden, eigenaar van Berden Retail b.v. is toegetreden tot de raad...
VERKOOP FIETSEN BLIJFT BESCHEIDEN POSITIEF. PRE-LOVED BLIJFT TOT NU TOE STABIEL
De Nederlandse markt voor tweewielers heeft ook in 2024 een duidelijke groei...
HUNKEMÖLLER OP WEG NAAR REFERENTIE-CASE VOOR SCHULDEN-MANAGEMENT
Hunkemöller is sinds maart dit jaar in handen van Redwood Capital Management,...