GREEN FRIDAY: ALTERNATIEF VOOR BLACK FRIDAY. MAAK HET POSITIEF EN CONCREET AANTREKKELIJK VOOR CONSUMENTEN

Black Friday en de hiermee gepaard gaande kortingsacties. GREEN FRIDAY zou een mooi alternatief zijn. Maar hoe maak je dit (duurzaam) concreet richting consument? Want alleen de naam en in de spotlight zetten van merken die duurzaamheid/circulariteit in het DNA hebben, zet niet veel zoden aan de dijk. Als retailer merk-overstijgende Re-(paratie, re-use, re-cyle) services; misschien een idee?

Meer E-news

MOOIE TERM: KAPITAALEFFICIENCY VERHOGEN, MAAR WAT SCHUILT HIER ACHTER?
Frasers Group, moederbedrijf van onder andere Sports World en in Nederland bekend...
LOYALE KLANTEN VERTEGENWOORDIGEN DE KLANTENGROEP MET MEESTE RENDEMENTSPOTENTIE
Klanten die het vaakst terug komen voor hun aankopen kosten het minst...
AFRIKA WIL MEER, EEN GROTER DEEL VAN DE PRODUCTIEKOLOM. VAN ‘RAW MATERIALS’ NAAR ‘FINISHED GOODS’
Sub-Sahara landen zitten niet stil en willen actief worden in meer onderdelen...