WINTERSEIZOEN: SPANNEND OF ANGSTIG?

Treft de consumentenmalaise de sport- en outdoorindustrie? Tijdens ISPO Münich was het geen officieel thema, maar in de onderlinge gesprekken was dit nogal eens een onderwerp of de achtergrond waartegen overleg en discussies plaats vonden. Ook de partijen die de de pandemie goed hebben doorstaan, worden nu getroffen door aanhoudende terughoudendheid van de consument en stijgende kosten. De warme herfst en beperkte koude/natte dagen tot nu toe compenseren dit ook (nog) niet. De vooruitzichten voor de wintersport zijn goed, maar… als bekend wordt dat de liften en restaurants hun prijzen verhogen, verwachten velen dat mensen geneigd zullen zijn te besparen op hun uitrusting en geen nieuwe producten zullen kopen. Er ligt nu veel koopwaar in de winkels; de komende weken zullen voor velen beslissend zijn…

 

Meer E-news

F1 COUREUR CHARLES LECLERC KRIJGT OOK Z’N EIGEN COLLECTIE
Ferrari maakt bekend dat het samenwerkt met de F1-coureur aan een exclusieve,...
WARBURG PINCUS VIA AANKOOP MEERDERHEID AAN HET ROER BIJ UVEX
De Uvex Group heeft met Warburg Pincus een financieel sterke investeerder aangetrokken...
DECATHLON START SAMENWERKING MET RHEON LABS VOOR NEXT-GEN SPORTKLEDING
Decathlon heeft een wereldwijde samenwerking aangekondigd met het Britse materiaaltechnologiebedrijf Rheon Labs....