WINTERSEIZOEN: SPANNEND OF ANGSTIG?

Treft de consumentenmalaise de sport- en outdoorindustrie? Tijdens ISPO Münich was het geen officieel thema, maar in de onderlinge gesprekken was dit nogal eens een onderwerp of de achtergrond waartegen overleg en discussies plaats vonden. Ook de partijen die de de pandemie goed hebben doorstaan, worden nu getroffen door aanhoudende terughoudendheid van de consument en stijgende kosten. De warme herfst en beperkte koude/natte dagen tot nu toe compenseren dit ook (nog) niet. De vooruitzichten voor de wintersport zijn goed, maar… als bekend wordt dat de liften en restaurants hun prijzen verhogen, verwachten velen dat mensen geneigd zullen zijn te besparen op hun uitrusting en geen nieuwe producten zullen kopen. Er ligt nu veel koopwaar in de winkels; de komende weken zullen voor velen beslissend zijn…

 

Meer E-news

IWA OUTDOORCLASSIC 2025: BUSINESS EN WERELDWIJDE DEELNAME ZORGEN VOOR SUCCESVOLLE EDITIE
De 2025-editie van IWA OutdoorClassics is succesvol afgesloten. Met ongeveer 30.000 bezoekers...
ACLIMA VINDT ONDERDAK BIJ CJ AGENCIES
Het Noorse outdoormerk Aclima wordt vanaf 1 maart j.l. vertegenwoordigt door CJ.Agencies....
X-TEND B.V. OOK AAN DE SLAG MET AUCLAIR (WINTERSPORT-)HANDSCHOENEN
New Wave Group heeft klaarblijkelijk alle vertrouwen in haar werkmaatschappij X-TEND b.v....