Banners (Sport Partner)4
Banners (Sport Partner)4

WINTERSEIZOEN: SPANNEND OF ANGSTIG?

Treft de consumentenmalaise de sport- en outdoorindustrie? Tijdens ISPO Münich was het geen officieel thema, maar in de onderlinge gesprekken was dit nogal eens een onderwerp of de achtergrond waartegen overleg en discussies plaats vonden. Ook de partijen die de de pandemie goed hebben doorstaan, worden nu getroffen door aanhoudende terughoudendheid van de consument en stijgende kosten. De warme herfst en beperkte koude/natte dagen tot nu toe compenseren dit ook (nog) niet. De vooruitzichten voor de wintersport zijn goed, maar… als bekend wordt dat de liften en restaurants hun prijzen verhogen, verwachten velen dat mensen geneigd zullen zijn te besparen op hun uitrusting en geen nieuwe producten zullen kopen. Er ligt nu veel koopwaar in de winkels; de komende weken zullen voor velen beslissend zijn…

 

Meer E-news

FAST FASHION ZORGT OOK VOOR BUSINESS ZONDER UITZICHT OP WELVAART
In de Ghanese hoofdstad Accra arriveren elke week ongeveer honderd containers met...
BIKE24 OOK IN BENELUX AAN DE SLAG
Fietspostorderbedrijf Bike24 (Dresden) start het nieuwe fietsseizoen met nieuwe, ook op Nederland,...
VTO: VIRTUAL TRY ON
Het winkellandschap evolueert mee met de zich steeds verder ontwikkelende en vragende...