GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

FIETSMERK COWBOY: SAVED BY THE BELL
E-bikefabrikant Cowboy heeft de afronding bekendgemaakt van een overeenkomst met het Franse...
MINISTER KARREMANS NEEMT ONDERNEMERSAGENDA RETAIL IN ONTVANGST
Afgelopen 18 december nam (nu nog dubbel demissionair) minister Karremans de Ondernemersagenda...
OPMARS SCHWALBE’S UNIVERSELE CLIK VALVE SYSTEEM VORDERT
Het Schwalbe Clik Valve®-systeem dat de ambitie heeft om te worden tot...