GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

CONCURRENTIEVERSTORENDE PRAKTIJKEN. DEFINITIE AUB?
Red Bull ligt weer eens onder het vergrootglas. En dit keer niet...
EUROBIKE-ORGANISATOR GEEFT ZICH NIET ‘ZOMAAR’ GEWONNEN
De volgende editie van Eurobike gaat ‘gewoon’ door; van 24 tot en...
RAPPORT FIETSPLATFORM: KRACHTVOER VOOR FIETSMARKETEERS
De recent gepubliceerde kennisrapportage geeft een volledig beeld van de deelname aan...