GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

SPANNNEND! AI-TOOLS NEMEN FUNCTIE VAN SEARCH OVER. BROWSING HEEFT LANGSTE TIJD GEHAD
OpenAI heeft een nieuwe functie toegevoegd aan ChatGPT: shopping research. Hiermee kunnen...
3 W’S KUNNEN HELPEN OM MAXIMAAL RESULTAAT IN DECEMBER TE BOEKEN
In de drukste tijd van het jaar stijgt het ziekteverzuim van retailmedewerkers....
MIPS VERZEKERD ZICH VAN TECHNOLOGIE VOOR VERDERE PRODUCTDIFFERENTIE MET OVERNAME KOROYD
De Zweedse veiligheidsspecialist Mips breidt zijn leidende positie in helmbescherming verder uit:...