GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

VAN LIER KIJKT WEER NAAR BUITENLANDSE MARKTEN
Weer zo’n moment van ‘heb ik dit bericht niet eerder gezien? Op...
ZORGT NIEUWE ADVIESRAAD EUROBIKE VOOR ONAFHANKELIJKE BELANGENBEHARTIGING?
De nieuw opgerichte en georganiseerde adviesraad moet zorgdragen voor continue uitwisseling tussen...
ERIK KRAIJ WEER ACTIEF IN DE BRANCHE. O.A VIA RS RECRUITMENT
Voor velen in de sport- en outdoorbranche is Erik een bekende naam....