GALERIA KIEST VOOR GRONDIGE HERSTRUCTURERING IN EIGEN BEHEER

Het herstructureringsplan voor de Galeria-warenhuizen heeft als hoofddoel en uitdaging: beter inspelen op de lokale behoeften van de consument. De locaties moeten aantrekkelijker gemaakt worden voor de consument door de toevoeging van klantgerichte diensten, zoals verzekeringen, kleermakers, stomerij en diensten voor burgers. Ingevuld middels een klantvriendelijke verbinding van mobiele, online en instore. En in het nieuwe concept ook uitgebreid aandacht voor horeca-voorzieningen. Het doel is een leidende positie te krijgen in de belangrijke segmenten zoals kleding, cosmetica en woonaccessoires.

Meer E-news

GORE’S KIDSWEAR: WINTERJASSEN VOOR KINDEREN OP HUURBASIS
Met Gore-Tex Kidswear presenteert het bedrijf een nieuw concept: een huurmodel voor...
DEICHMANN OP DE VINGERS GETIKT VOOR GREENWASHING
Het moederbedrijf van VanHaren had meer dan duizend producten als “duurzaam” geadverteerd,...
RE-COMMERCE VAN LEASEFIETSEN. PUUR B2B
Tja, we hadden het kunnen verwachten; de entree van de tweedehands leasefiets. ...