FULL CIRCLE CLOTHING: ALL-IN DIGITAAL PASPOORT?

Realtime inzicht in de circulaire levenscyclus van kleding via NFC-tags en/of QR-codes. Met dit innovatieve concept speelt de Nederlandse start-up Full Circle Clothing in op de wetgeving rondom het Digital Product Passport (DPP). De Europese Unie ondersteunt de start-up financieel en het bedrijf werd onlangs erkend door Vodafone Business als Fit For the Future.
De NFC-tags zullen inzicht geven in o.a. gegevens over de levenscyclus van het kledingstuk, de prijstransparantie en informatie over het onderhouden van het materiaal.

Meer E-news

F1 COUREUR CHARLES LECLERC KRIJGT OOK Z’N EIGEN COLLECTIE
Ferrari maakt bekend dat het samenwerkt met de F1-coureur aan een exclusieve,...
WARBURG PINCUS VIA AANKOOP MEERDERHEID AAN HET ROER BIJ UVEX
De Uvex Group heeft met Warburg Pincus een financieel sterke investeerder aangetrokken...
DECATHLON START SAMENWERKING MET RHEON LABS VOOR NEXT-GEN SPORTKLEDING
Decathlon heeft een wereldwijde samenwerking aangekondigd met het Britse materiaaltechnologiebedrijf Rheon Labs....