FULL CIRCLE CLOTHING: ALL-IN DIGITAAL PASPOORT?

Realtime inzicht in de circulaire levenscyclus van kleding via NFC-tags en/of QR-codes. Met dit innovatieve concept speelt de Nederlandse start-up Full Circle Clothing in op de wetgeving rondom het Digital Product Passport (DPP). De Europese Unie ondersteunt de start-up financieel en het bedrijf werd onlangs erkend door Vodafone Business als Fit For the Future.
De NFC-tags zullen inzicht geven in o.a. gegevens over de levenscyclus van het kledingstuk, de prijstransparantie en informatie over het onderhouden van het materiaal.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...