FOOTLOCKER’S REIMAGINED CONCEPT OOK IN HOOGCATHERIJNE UTRECHT

Foot Locker heeft een teleurstellend derde kwartaal van 2024 (eindigend op 2 november) achter de rug; de totale omzet daalde met 1,4 procent op jaarbasis tot 1,96 miljard dollar en inclusief  verrekening van wisselkoersschommelingen 2,2 procent. Na een nettowinst van $28 miljoen in hetzelfde kwartaal vorig jaar, boekte Foot Locker nu een nettoverlies van $33 miljoen.
Maar… er is hoop…
O.a. met het Reimagined-concept wil het bedrijf een nieuwe, succesvolle periode toevoegen aan haar bestaan. De tweede winkel in Europa is gevestigd in Hoog Catharijne, Utrecht. Dit is de tweede winkel van dit innoverende concept in Europa en zet nieuwe standaarden voor de winkelervaring in de moderne sneakerscultuur. De Reimagined winkels richten zich op een unieke, gepersonaliseerde klantervaring, waarbij modern design en op maat gemaakte diensten samenkomen.

Meer E-news

BE:AT OPENT EERSTE DEDICATED WINKEL. VAN-ZELF-SPREKEND IN 010
Esther Dankaart  heeft met haar merk BE:AT  de eerste flagshipstore geopend. Een...
ARTIN ATHLETICS: ONOPGEMERKT POSITIE VERWORVEN IN FOOTWEAR?
Artin Athletics vindt zijn oorsprong in Moergestel, het hart van de Brabantse...
KOMENDE, VIERDE EDITIE VAN FIETSEVENEMENT B2B FESTIVAL OPMAAT NAAR VOLGENDE FASE
De komende – vierde – editie van het B2B FESTIVAL  in de...