ESSILORLUXOTTICA STAPT IN HOORTOESTELLEN

Parallel aan de acties die het moederbedrijf van onder andere Pearle en Ray-Ba moet nemen om zich in de VS teweer te stellen tegen de aanklacht van het maken van prijsafspraken met concurrenten, neemt het moederbedrijf ook het initiatief om actief producten te ontwikkelen of bedrijven te acquireren in het audio-segment. Naast retailing in dit domein is het voornemen om ook producenten, merken in dit segment aan het portfolio toe te voegen.
Wellicht dat men hier ook nog een mooie toekomst voor zich ziet qua interactiviteit!?

Meer E-news

VAUDE EN LUPINE LIGHTING SYSTEMS SLAAN HANDEN INEEN. LUPINE VERLICHTING VANAF 2027 VIA VAUDE
De insteek was en blijft een simpele: de authentieke, kwalitatieve en duurzame...
RONALD REIJMERS BENOEMD ALS VP GLOBAL RETAIL PUMA
Puma heeft Ronald Reijmers aangesteld als Vice President Global Retail. In deze...
VERBLINDENDE (FIETS-)VERLICHTING ZORGT VOOR GEVAAR; UPDATE VAN REGELGEVING DRINGEND GEWENST
Een recente peiling onder leden van ANWB heeft het het onderwerp ‘Verblinding’...