ESSILORLUXOTTICA STAPT IN HOORTOESTELLEN

Parallel aan de acties die het moederbedrijf van onder andere Pearle en Ray-Ba moet nemen om zich in de VS teweer te stellen tegen de aanklacht van het maken van prijsafspraken met concurrenten, neemt het moederbedrijf ook het initiatief om actief producten te ontwikkelen of bedrijven te acquireren in het audio-segment. Naast retailing in dit domein is het voornemen om ook producenten, merken in dit segment aan het portfolio toe te voegen.
Wellicht dat men hier ook nog een mooie toekomst voor zich ziet qua interactiviteit!?

Meer E-news

SPANNNEND! AI-TOOLS NEMEN FUNCTIE VAN SEARCH OVER. BROWSING HEEFT LANGSTE TIJD GEHAD
OpenAI heeft een nieuwe functie toegevoegd aan ChatGPT: shopping research. Hiermee kunnen...
3 W’S KUNNEN HELPEN OM MAXIMAAL RESULTAAT IN DECEMBER TE BOEKEN
In de drukste tijd van het jaar stijgt het ziekteverzuim van retailmedewerkers....
MIPS VERZEKERD ZICH VAN TECHNOLOGIE VOOR VERDERE PRODUCTDIFFERENTIE MET OVERNAME KOROYD
De Zweedse veiligheidsspecialist Mips breidt zijn leidende positie in helmbescherming verder uit:...