EOG EN MESSE MÜNCHEN WERKEN SAMEN AAN VERNIEUWD OUTDOOR BY ISPO

De partijen hebben inmiddels een en ander bekend gemaakt wat betreft de veranderingen. Zo o.a. over de kwantificeerbare doelen die zij willen bereiken met de aanpassingen aan OutDoor van ISPO. Deze omvatten o.a. een stijging van 20-30% in bezoekersaantallen, een stijging van 20% in exposantenaantallen (vooral merkfabrikanten!) en een beoogde kostenreductie van 20% voor exposanten. De bij het overleg betrokken merkfabrikanten hebben hun steun uitgesproken voor de nieuwe formule in de beurshallen die bedoeld is om de bezoekerservaring te verbeteren en deelname voor veel meer exposanten toegankelijker te maken. Veranderingen omvatten ‘Freestyle’-gebieden die een maximale grootte kennen en  bedoeld zijn voor kleinere displays voor innovaties.
Van een geheel andere orde is het plan om meer vergaderruimte te introduceren, inclusief kant-en-klare vergaderzalen, die geboekt kunnen worden voor afspraken per uur, per dag of voor de gehele beurs.
Het zijn maar enkele van een gevulde lijst met aanpassingen waarmee de beurs met behoud van haar signatuur met de komende edities een bredere en grotere aantrekkingskracht en betekenis kan krijgen.

Meer E-news

HIGHSNOBIETY BEPERKT ACTIVITEITEN; NIET LANGER ZELFSTANDIG ACTIEF ALS PRODUCENT
Highsnobiety lanceerde zijn e-commerce-activiteiten in 2019 met als doelstelling de geproduceerde redactionele...
PUMA KIEST VOOR LANGERE TERMIJN SAMENWERKING MET HYROX
Puma heeft de samenwerking met Hyrox, de internationale fitnessraceserie, voortijdig verlengd. De...
SHEIN VINDT EERSTE PAARD VAN TROJE-PARTNER VOOR EUROPESE FYSIEKE RETAIL
In de komende weken wil het zes fysieke winkels openen in luxewarenhuizen...