DIGITALE OUTLETCENTRA. ALTERNATIEF VOOR METAVERSE OF ROBLOX-ACHTIGEN?

Batavia Stad Fashion Outlet heeft nu ook een digitale evenknie en is daarmee de eerste. Op dit moment zijn er 30 merken van Batavia Stad opgenomen in de webshop. Uiteraard is het doel het totale portfolio van 150 merken ook in de webwinkel beschikbaar te hebben.
Het outletcentrum vergroot daarmee zijn mogelijkheden om de verkopen uit te bouwen en contact te onderhouden met de bezoekers. Ook de onregelmatige bezoekers kunnen dan geregeld gestimuleerd worden tot bezoek en de (web-)bezoek data leveren natuurlijk ook weer interessante, bruikbare data op. Voor het centrum en voor de aanwezige retailers.

Meer E-news

RETAILERS MOETEN (OOK) MEDIABEDRIJF (WILLEN) ZIJN
Retailers verkopen niet langer alleen producten, ze verkopen verhalen. In een tijd...
STELLA HEEFT NIEUWE USP: SERVICE AAN HUIS MET FIETSREPARATIE.NU
“We willen elke klant snel, vakkundig en op een manier die past...
LOUIS VUITTON DOET HET IN KNOKKE TEGENWOORDIG IN EEN WITTE DROOMVILLA
In het rijtje bijzondere retailconcepten mag deze ook niet ontbreken. Louis Vuitton...