DIGITALE OUTLETCENTRA. ALTERNATIEF VOOR METAVERSE OF ROBLOX-ACHTIGEN?

Batavia Stad Fashion Outlet heeft nu ook een digitale evenknie en is daarmee de eerste. Op dit moment zijn er 30 merken van Batavia Stad opgenomen in de webshop. Uiteraard is het doel het totale portfolio van 150 merken ook in de webwinkel beschikbaar te hebben.
Het outletcentrum vergroot daarmee zijn mogelijkheden om de verkopen uit te bouwen en contact te onderhouden met de bezoekers. Ook de onregelmatige bezoekers kunnen dan geregeld gestimuleerd worden tot bezoek en de (web-)bezoek data leveren natuurlijk ook weer interessante, bruikbare data op. Voor het centrum en voor de aanwezige retailers.

Meer E-news

SCHWALBE EN SKS GERMANY TREKKEN SAMEN OP BIJ ONTWIKKELING UNIVERSEEL VENTIEL EN BIJBEHORENDE 'TOOLS'
Om het fietsers in alle categorieën zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft...
IS HET WINKELCENTRUM PASSÉE EN HEEFT HET OUTLETCENTRUM HET MOMENTUM?
Nederlanders zijn nog altijd dol op een koopje. En aan de naam...
DECATHLON WIL GROTERE STAPPEN VOORUIT MAKEN; DECATHLON PULSE ALS ‘STOOTTROEP’!
Decathlon richt dochteronderneming Decathlon Pulse op. De nieuwe, 100% dochteronderneming focust op...